Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1399 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Система охолодження.

Особливості конструкції системи охолодження.

1 – шланг підведення охолодної рідини в радіатор опалювача;
2 – шланг відведення охолоджуючої рідини з радіатора нагрівника;
3 – кран нагрівника;
4 – радіатор отопітеля;
5 – трубка відводу рідини;
6 – шланг відведення охолоджуючої рідини від впускної труби;
7 – розширювальний бачок;
8 – підвідний шланг радіатора;
9 – пробка радіатора;

10 – верхній бачок радіатора;
11 – трубка радіатора;
12 – електровентилятор;
13 – нижній бачок радіатора;
14 – відвідний шланг радіатора;
15 – насос охолоджуючої рідини;
16 – шланг подачі охолоджуючої рідини в насос;
17 – термостат;
18 – перепускний шланг термостата.

Положення клапанів термостата при різній температурі охолоджуючої рідини

I – з головки блоку циліндрів;
II – до насоса охолоджуючої рідини;
III – від нижнього патрубка радіатора;

1 – основний клапан,
2 – перепускний клапан.

Система охолодження двигуна – рідинна, закритого типу з примусовою циркуляцією. На холодному двигуні рідина циркулює по «малому колі». У нього входять сорочки охолодження блоку та головки циліндрів двигуна, насос охолоджуючої рідини, термостат, а також радіатор отопітеля, коли його кран відкритий. При досягненні температури рідини 80-85° приходять в дію два клапана термостата, перекриваючи малий круг і відкриваючи рідини шлях через радіатор двигуна, який інтенсивно охолоджується зустрічним потоком повітря при русі, а також за допомогою електровентилятора.

Радіатор складається з двох горизонтальних бачків, сполучених між собою трубками. Для кращого тепловідведення на них напресовані пластини. Рідина подається в радіатор через верхній патрубок, а відводиться через нижній.

Проходячи через радіатор, рідина охолоджується, після чого знову надходить у двигун. Зміна об'єму охолодної рідини при її нагріванні або охолодженні компенсує розширювальний бачок. Для візуального контролю рівня охолоджуючої рідини бачок виготовлений з напівпрозорого поліетилену.

Герметичність системи забезпечується впускним і випускним клапанами пробки заливної горловини радіатора. На гарячому двигуні випускний клапан підтримує підвищений тиск у системі. За рахунок цього підвищується температура кипіння рідини. При її охолодженні відкривається впускний клапан, пропускаючи частину рідини з розширювального бачка в радіатор і тим самим компенсуючи зменшення об'єму рідини.

У пробці розширювального бачка є отвір, тому в його внутрішній порожнині тиск завжди атмосферний.

Насос охолоджуючої рідини відцентрового типу. Корпус насоса – алюмінієвий, розбірний, складається з двох частин. Вал насоса обертається в двухрядном підшипнику закритого типу, що не вимагає обслуговування. На передній кінець вала напрессован фланець шківа привода насоса – клиновим ременем від шківа колінчастого вала двигуна.

Останнім часом автомобілі комплектуються радіаторами з пластмасовими бачками і алюмінієвої серцевиною.

Не рекомендується заливати в систему охолодження двигуна воду. Це призводить до утворення накипу на стінках системи, корозії деталей, погіршення теплообміну і скорочення ресурсу ущільнення насоса.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner