2 530 ₴
СТІЙКА ПЕРЕДНЬОЇ ПІДВІСКИ ― РОЗБИРАННЯ ТА СКЛАДАННЯ.
Для виконання роботи потрібні:
— стяжки для пружин підвіски;
— пристосування для розбирання стійки підвіски.
Розбирання
1. Знімаємо стійку з автомобіля.
2. Затискаємо стійку в лещатах.
Увага!
Будьте обережні! Стиснута пружина володіє великою силою і при зриві стяжки, розпрямляючись, може нанести травму
3. Встановлюємо з протилежних сторін пружини стяжки і рівномірно, без перекосів, знімаємо пружину до зняття навантаження з верхньої чашки пружини.
4. Утримуючи ключем на 9 мм шток амортизатора від провертання, ключем " на 22 мм відвертаємо його гайку.
5. Знімаємо зі штока стійки обмежувальну шайбу верхньої опори ходу відбою.
6. Знімаємо зі стійки верхню опору і обмежувальну шайбу верхньої опори ходу стиснення.
7. Знімаємо зі стійки підшипник і верхню чашку пружини.
8. Знімаємо з верхнього витка пружини
гумову прокладку. Знімаємо
пружину зі стійки (не послаблюючи
стяжки).
9. Знімаємо буфер ходу стиснення і
захисний кожух штока амортизатора.
10. Для заміни пружини послаблюємо стяжки пружини.
Збірка
Збираємо стійку передньої підвіски в зворотній послідовності.
Рекомендація
Перед складанням стійки, рукою повністю висуваючи й утоплюючи шток, переконайтеся в справності амортизатора. Якщо при переміщенні штока відчуваються провали, ривки або чути сторонні звуки, замініть амортизатор. Перевірте цілісність і справність всіх встановлюваних на стійку елементів. Замініть за-
врежденный або потрісканий захисний кожух штока амортизатора, пошкоджений відбійник ходу стиснення, тріснуту або ослаблену пружину підвіски. Пружини передньої підвіски по жорсткості діляться на класи. Клас пружини позначається фарбою на зовнішній стороні одного з її витків. У передній підвісці повинні бути встановлені пружини одного класу.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | АвтоВАЗ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 1117 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 1117 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |