2 816 ₴
Ремонт карбюратора.
Повна розбирання карбюратора необхідна, якщо після його промивання ацетоном або спеціальним очисником з частковою
розбиранням в жиклерах і каналах залишилися забруднення або не усунуті заїдання повітряної і дросельної заслінок.
Карбюратор (вигляд зліва): 1 ― повітряна заслінка; 2 -пусковий пристрій; 3 -регулювальний датчик-гвинт кількості суміші; 4 ― ускорительный насос; 5 ― електромагнітний клапан; 6 ― кришка карбюратора.
Карбюратор (вид справа): 1 ― перша камера; 2 ― друга камера; 3 ― розпилювач прискорювального насоса;
4 ― пробка фільтра, карбюратора; 5 ― важіль приводу дросельної заслінки другої камери; 6 ― важіль привода
дросельних заслінок; 7 ― сектор приводу дросельних заслінок; 8 ― важіль приводу повітряної заслінки.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ.
Без крайньої необхідності не отворачивайте гвинти кріплення повітряної і дросельної заслінок і не знімайте заслінки
― зміщення призведе до заїдання. Не виймайте малі дифузори з головних повітряних каналів і запресовані
у корпус і кришку латунні трубки, штуцера і клапан економайзера потужностних режимів ― ослаблення їх посадки викличе
відмова карбюратора. Не знімайте захисний ковпачок гвинта регулювання початкового положення дросельної заслінки другої камери
і не обертайте гвинт: це призведе до необоротного зміни заводський регулювання карбюратора, відновити яку
без спеціального обладнання неможливо.
1. Виверніть електромагнітний клапан.
Вийміть паливний жиклер з корпуса клапана.
2. Відверніть п'ять гвинтів кріплення кришки
карбюратора і зніміть її.
3. За допомогою тонкої викрутки або дроту
виштовхніть вісь поплавців.
4. Вийміть вісь і зніміть поплавці.
5. Акуратно зніміть прокладку кришки карбюратора. Замініть надірвану або сильно обтиснуту прокладку. Зверніть увагу
на сліди від контактів із які ущільнюються поверхнями. Переривчасті сліди вказують на ушкодження привалочних поверхонь
корпусу або кришки карбюратора.
6. Виверніть паливний клапан і...
7. ...зніміть з нього кільце.
8. Не допускається вільне переміщення в сідлі і великий поперечний люфт голки паливного клапана. Демпфуючий кулька
повинен легко втоплюватися у гніздо голки і чітко повертатися у вихідне положення поворотної пружиною. Якщо це не так, замініть клапан у зборі, так як він нерозбірний. Сильно обжатое ущільнювальне кільце клапана замініть.
Основні | |
---|---|
Виробник | Пекар |
Країна виробник | Україна |
Кількість камер карбюратора | Двокамерні |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |