Заміна поршнів.
Витягаємо поршень з шатуном з блоку циліндрів.
У нижніх головках
і кришки шатунів встановлені сталеалюминиевые вкладиші. Від провертання їх утримують замки, що входять у прорізи ліжок.
Затискаємо шатун в лещата і, розтискаючи, знімаємо верхню..
.
і нижню компресійні кільця. При їх подальшій установці мітка "вгору" або "ТОР" повинна бути спрямована до днища поршня.
Написи на кільці може і не бути, але нижнє компресійне кільце завжди встановлюється фаскою вниз.
Знімаємо маслосъемное кільце...
з розширювачем.
Встановлюємо поршень на дерев'яну оправку з отвором або утримуючи на вазі, вибиваємо палець. Збираємо шатунно ― поршневу групу в зворотній послідовності.
Підбираємо новий поршень. Клас поршня позначається літерою, а категорія пальця ― цифрою. Зазор між поршнем і циліндром у нових деталей складає 0.05 ― 0.07 мм При зносі максимально допустимий зазор ― 0.15 мм . Правильно підібраний, змащений моторним маслом палець повинен входити в отвори поршня під зусиллям великого пальця руки і не випадати з поршня у вертикальному положенні.
Встановивши кільце в циліндр, набором щупів перевіряємо зазор в його замку. Він повинен бути 0.25 ― 0.40 мм для всіх кілець. Якщо зазор підвищений, необхідно замінити кільця.