2 476 ₴
Зняття вакуумного підсилювача гальм.
Вакуумний підсилювач гальм знімаємо для заміни в разі його виходу з ладу.
Знімаємо головний гальмівний циліндр. Гумові шланги від'єднувати від штуцерів на потрібно.
Виймаємо зворотний із гумового ущільнювача в отворі корпусу підсилювача.
Ключем на 10 закочуваємо гайку кріплення кронштейна паливопроводу до кронштейна вакуумного підсилювача.
У салоні автомобіля, піднявши викруткою верхню частина стопорної шайби над торцем пальця кріплення штовхача вакуумного підсилювача до гальмівної педалі, зсувається стопорна шайбу в напрямку, перпендикулярному осі пальця, (шкіри кермової колонки для наочності зняті).
Знімаємо стопорну шайбу...
... і виймаємо палець кріплення штовхача до педалі.
Головкою на 13 з подовжувачем закочуємо чотири гайки кріплення кронштейна вакуумного підсилювача та педального вузла до щита передка кузова.
Знімаємо кронштейн паливопроду зі шпильки кронштейна вакуумного підсилювача, одночасно виводячи штовхач підсилювач з отвору щитка передка.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Дімітровградскій автоагрегатний завод |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2121 |
Сумісність | ВАЗ 21213 2001-2006, ВАЗ 21214 2006, ВАЗ 2123 1998-2002 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2121 |
Стан | Новий |
Тип | Вакуумний |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |