1 359 ₴
Перевірка роботи системи запалювання.
Якщо двигун не пускається при наявності палива в карбюраторі, перевіряємо роботу системи запалювання.
Виймаємо центральний високовольтний провід (з'єднаний з котушкою запалювання) з кришки розподільника .
Підносимо його наконечник на відстані близько 1 міліметра до оголеного контакту "маси" (наприклад болта або шпильки на двигуні).
Утримуючи провід в такому положенні, просимо помічника прокрутити колінчастий вал двигуна стартером.
Якщо іскри немає, починаємо перевірку з величини зазору між контактами переривника.
Наявність напруги на низьковольтному контакті розподільника при включенні запалювання можна перевірити тестером або контрольною лампою.
Тестер при провертанні колінчастого вала повинен показувати періодичне виникнення напруги, а контрольна лампа спалахує і гаснути.
Замінюємо котушку запалювання на свідомо справну.
Якщо іскра є, встановлюємо центральний провід на місце і повторюємо перевірку з іншим свічковим дротом.
Якщо між свічковим проводом і "масою" іскри немає, можливо: осідання конденсату на внутрішній стінці кришки розподільника; пошкодження уголька центрального електропроводи; несправність резистора бігунка,...
... а також окислення електропроводів кришки розподільника і бігунка.
Якщо іскра на свічковому проводі є ― перевіряємо стан свічок, момент установки запалювання
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | СОАТЕ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2106 |
Сумісність | ВАЗ 2103 1972-1984, ВАЗ 2106 1975-2005, ВАЗ 2106 1975-2006 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2106 |
Стан | Новий |