8 042 ₴
Зняття маточини.
Роботу виконуємо на оглядовій канаві або естакаді. вивішуємо передню частину автомобіля і знімаємо колесо.
Від'єднуємо супорт з направляючою колодок
і підв'язуємо їх дротом до верхнього важеля.
Відвертаємо регулювальну гайку підшипників маточини
Виймаємо конусну втулку.
Зубилом розгинаємо край стопорної пластини гайки переднього кріплення важеля до поворотного кулака. Аналогічно расконтриваем гайку кріплення заднього.
Накидним ключем " на 19 відвертаємо гайку заднього кріплення важеля до поворотного кулака. Аналогічно відвертаємо гайку кріплення переднього.
знімаємо стопорну пластину
Знявши важіль з болтів, відводимо його від поворотного кулака. Від'єднуємо гальмівні шланги від поворотного кулака. З шліців корпусу зовнішнього шарніра переднього колеса знімаємо поворотний кулак у зборі з кульовими опорами, ступичным вузлом і гальмівним диском.
роз'єднуємо поворотний кулак і маточину з гальмівним диском. Выколоткой з м'якого металу вибиваємо маточину.
Тепер можна вийняти болти кріплення важеля до поворотного кулака. Для роз'єднання маточини і гальмівного диска нагвинчують гайку на шпильку... Вибиваємо шпильку
Відвернувши гайку, виймаємо шпильку. Аналогічно демонтуємо інші шпильки.
Роз'єднуємо маточину і гальмівний диск.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ВолгаАвтоПром |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2121 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2121 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |