Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1636 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Карбюратор ВАЗ 2108 (1,3 л) (тип солекс) (виробництво ДААЗ)
влево
  • Карбюратор ВАЗ 2108 (1,3 л) (тип солекс) (виробництво ДААЗ), фото 3
вправо

Карбюратор ВАЗ 2108 (1,3 л) (тип солекс) (виробництво ДААЗ)

  • Немає в наявності
  • Код: 21081-1107010-90

6 502 ₴

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Ремонт карбюратора.

Повне розбирання карбюратора необхідне, якщо після його промивання ацетоном або спеціальним очисником із частковою
розбиранням у жиклерах і каналах залишилися забруднення або не усунені заїдання повітряної та дросельних заслінок.

Карбюратор (від зліва): 1 — повітряна заслінка; 2-пусковий пристрій; 3 -регулювальний датчик-гвинт кількості суміші; 4 — прискорювальний насос; 5 — електромагнітний клапан; 6 — кришка карбюратора.

Карбюратор (від справа): 1 — перша камера; 2 — друга камера; 3 — розпилювач прискорювального насоса;
4 — корок фільтра карбюратора; 5 — важіль приводу дросельної заслінки другої камери; 6 — важіль приводу
дросельних заслінок; 7- сектор приводу дросельних заслінок; 8 — важіль приводу повітряної заслінки.

ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ.

Без крайньої потреби не закочуйте гвинти кріплення повітряної та дросельних заслінок і не знімайте заслінки
― їх зміщення призведе до заїдання. Не виймайте малі дифузори з головних повітряних каналів і запресовані
в корпус і кришку латунні трубки, штуцера та клапан економайзера потужних режимів — ослаблення їхньої посадки викличе
відмова карбюратора. Не знімайте захисний ковпачок гвинта регулювання початкового положення дросельної заслінки другої камери
і не обертайте гвинт: це призведе до незворотного зміни заводського регулювання карбюратора, відновити яку
без спеціального обладнання неможливо.

1. Виверніть електромагнітний клапан.
Вийміть паливний жиклер із корпусу клапана.

2. Відверніть п'ять гвинтів кріплення кришки
карбюратора та зніміть її.

3. За допомогою тонкої викрутки або дроту
виштовхніть вісь поплавців.

4. Вийміть вісь і зніміть поплавці.

5. Акуратно зніміть прокладку кришки карбюратора. Замініть надорвану або сильно обтисну прокладку. Зверніть увагу
на сліди від контактів з ущільнюваними поверхнями. Переривчасті сліди вказують на пошкодження привалювальних поверхонь
корпусу або кришки карбюратора.

6. Виверніть паливний клапан і...

7.... зніміть з нього кільце ущільнювача.

8. Не допускається вільне переміщення в сідлі та великий поперечний люфт голки паливного клапана. Демпфувальна кулька
має легко утоплюватися в гніздо голки та чітко повертатися у вихідне положення поворотною пружиною. Якщо це не так, замініть клапан у зборі, позаяк він нерозбірний. Сильно обтисле кільце ущільнювача замінить.

Основні
ВиробникДААЗ
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
МаркаВАЗ
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиЛегковий автомобіль
Модель2108
Кількість камер карбюратораДвокамерні
СумісністьВАЗ 2108 1984-2003, ВАЗ 2109 1987-2011, ВАЗ 21099 1990-2011
Інформація для замовлення
  • Ціна: 6 502 ₴
Карбюратор ВАЗ 2108 (1,3 л) (тип солекс) (виробництво ДААЗ)Карбюратор ВАЗ 2108 (1,3 л) (тип солекс) (виробництво ДААЗ)
Немає в наявності
6 502 ₴
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner