Продавець Интернет-магазин "Профессионал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
471 відгук
+380930661177
+380965698223
+380661664592

Зчеплення ВАЗ 2110, 2111 (диск натискний+ведений+підшипник) (виробництво Luk)

В наявностіКод: 620 3051 00

1 685 грн.

Зчеплення ВАЗ 2110, 2111 (диск натискний+ведений+підшипник) (виробництво Luk)
Зчеплення ВАЗ 2110, 2111 (диск натискний+ведений+підшипник) (виробництво Luk)
1 685 грн.
В наявності
  • +380 показати номер +380930661177
  • +380965698223
  • +380661664592
  • +380 показати номер +380930661177
  • +380965698223
  • +380661664592
  
  
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Корисні поради щодо збереження зчеплення.
Щоб зчеплення служило довго і безвідмовно, не тримайте постійно ногу на педалі зчеплення. Цю шкідливу звичку часто купую т під час навчання водінню в автошколах через страх не встигнути вимкнути зчеплення в час зупинки автомобіля. Крім швидкої втоми ноги, що знаходиться весь час над педаллю зчеплення виявляється хоч трохи, але вижато, і ведений диск при цьому пробуксовує і зношується. Крім того, хоча вижимний підшипник і розрахований на роботу в режимі постійного обертання, він при натиснутій хоч трохи педалі відчуває підвищене навантаження, тому його ресурс також знижується. З тієї ж причини не рекомендуємо подовгу тримати зчеплення у вимкненому стані (наприклад, в «пробках»). Якщо не доведеться одразу рушати з місця, краще включити нейтральне положення коробки передач і отпуститьпедаль. Пробуксовку зчеплення легко визначити за допомогою тахометра. Якщо під час руху при різкому натисканні на педаль акселератора обороти різко зростають, а потім трохи падають і автомобіль починає розганятися ― зчеплення потребує ремонту.

3. Відверніть шість болтів кріплення кожуха зчеплення. Зніміть кожух зчеплення в зборі з натискним диском і веденим диском, встановленим всередині кожуха. Притримуйте при цьому ведений диск, інакше він може випасти.

4. Тріщини на деталях веденого диска не допускаються. Перевірте знос фрикційних накладок 1. Якщо головки заклепок 2 поглиблені на відстань менше 0,2 мм, поверхня фрикційних накладок замаслена або ослаблені заклепувальні з'єднання, то ведений диск необхідно замінити. Перевірте надійність фіксації демпферных пружин 3 в гніздах ступиці веденого диска, при зламаних пружинах диск необхідно замінити.

Перевірте биття веденого диска, якщо при візуальному огляді виявлено його жолоблення. Якщо биття перевищує 0,5 мм,
замініть диск.

Огляньте робочі поверхні тертя маховика і натискного диска, звернувши увагу на відсутність глибоких рисок, зади-
рів, забоїн, явних слідів зносу і перегріву. Замінити дефектні вузли.

При ослаблении заклепочных соединений 1 деталей кожуха и нажимного диска замените кожух с нажимным диском в сборе. Внешним осмотром оцените состояние диафрагменной пружины 2 нажимного диска. Наличие трещин на диафрагменной пружине не допускается. Места контакта лепестков пружины с подшипником выключения сцепления должны находиться в одной плоскости и не иметь явных следов износа (величина износа не должна превышать 0,8 мм). В противном случае замените кожух с нажимным  диском в сборе.

Внешним осмотром оцените состояние опорных колец нажимной пружины. Кольца не должны иметь трещин и следов износа.
В противном случае замените кожух с нажимным диском в сборе.

Рис.  . Проверка состояния ведущего диска сцепления: А, В, С ― контролируемые размеры; 1 ― нажимная пружина; 2 ― кожух; 3 ― нажимной диск; 4 ― промежуточное кольцо 9.

Для проверки ведущей части сцепления закрепите нажимной диск 3 (рис) в сборе с нажимной пружиной 1 и кожухом 2 на приспособление с промежуточным кольцом 4 толщиной В =(8,3± 0,04) мм. Это приспособление заменяет маховик с ведомым диском. Выключите сцепление три раза ходом выключения 8 -9 мм, прикладывая нагрузку кле-
песткам нажимной пружины 1 на диаметре  С=34 мм. При этом проверьте, чтобы:
― ходу выключения (8,0±0,1) мм соответствовал ход наж им ного диска не менее 1,4 мм;
― разность значений отхода нажимного диска 3 была не более 0,25 мм;
― размер А находился в пределах 29-31 мм;
― навантаження на пелюстки натискної пружини 1 на діаметрі З при ході (8,0±0,1) мм була не більше 1100 Н, пік навантаження вимикання не більше 1300 М. Перед установкою зчеплення перевірте легкість переміщення веденого диска за шлицам первинного валу коробки передач. При необхідності усуньте причини заїдання або замінити дефектні деталі.

Характеристики
Основні
Стан Нове
Виробник   Luk
Тип зчеплення гідравлічне
Тип техніки Легковий автомобіль
Тип запчастини Оригінал
Країна виробник Німеччина
Модель 2110
Марка ВАЗ
  • Ціна: 1 685 грн.