Діагностика стану двигуна по зовнішньому состянию свічок запалювання.
ДІАГНОСТИКА СТАНУ ДВИГУНА ПО ЗОВНІШНЬОМУ ВИГЛЯДУ СВІЧОК ЗАПАЛЮВАННЯ.
1. Нормальна свічка.
Коричневий або сірувато-жовтий колір і невеликий знос електродів. Точне відповідність теплового значення свічки для двигуна та робочих умов.
КОРИСНИЙ РАДА
При заміні свічок на нові встановлюйте свічки з тими ж е характеристиками з числа рекомендованих заводом-виробником.
2.Відкладення сажі. Відкладення сухий кіптяви вказує на багату паливоповітряну суміш або пізніше
запалювання. Викликає пропуски запалювання утруднений пуск і нестійку роботу двигуна. Перевірте, чи не забитий повітряний фільтр, справні датчики температури охолоджуючої рідини і всмоктуваного
повітря.
КОРИСНА ПОРАДА
Використовуйте «гарячу» свічку.
3.Олійні відкладення
Замаслені електроди та ізолятор свічки.тПричина ― потраплянню масла в камеру згоряння. Масло потрапляє в камеру згоряння через направляючі клапанів або через поршневі кільця. Викликає утруднений
пуск, пропуски в роботі циліндра і посмикування працюючого двигуна Необхідний ремонт головки блоку циліндрів і поршневої групи двигуна. Замініть свічки запалювання.
4.Металлосодержащий наліт Відкладення на спідниці ізолятора окислів заліза цегляно-червоного кольору з антидетонаційних железосодержащ їх присадок (ферроценов) до бензину Відкладаються рівним, щільним шаром. При роботі двигуна з великим навантаженням під впливом високої температури і тиску в камері згоряння відновлюються окисли втокопроводящие доріжки чистого заліза, замикаючі
центральний електрод на «масу». Це викликає пропуски запалювання і, як наслідок, падіння потуж ності двигуна і підвищена витрата палива. Крім цього може бути пошкоджений каталітичний нейтралізатор відпрацьованих газів, сильно перегреваю щ ийся при попаданні в нього не згорів в циліндрах двигуна бензину. Наліт практично не можна видалити механічним способом, він не вигоряє при тривалому русі з високою швидкістю. Якщо цей наліт з'являється на нових свічках
після невеликого пробігу, змініть місце заправки.
КОРИСНА ПОРАДА
Якщо немає можливості відразу ж е замінити свічки новими, спробуйте видалити цей наліт, зануривши свічки на десять хвилин спідницями ізоляторів в ортофосфорну кислоту або перетворювач іржі (містить орто-
фосфорну кислоту). Після цього очистіть наліт неметалевою щіткою (можна старою зубною щіткою) і промийте свічки спочатку водою, а потім бензином.
5.Оплавлені електроди.
Раннє запалювання. Ізолятор білий, але може бути забруднений із-за пропусків іскри і потрапляють на нього відкладень з камери згоряння. Може призвести до пошкодження двигуна. Необхідно перевірити відповідність типу свічки запалювання, чистоту розпилювачів форсунок і паливного фільтра, роботу
систем охолодження і змащення.
б.Попелясті відкладення.
Світло-коричневі відкладення, що покривають кіркою центральний і бічний електроди. Виділяються з присадок до масла або бензину Велика їх кількість може призвести до ізоляції електродів свічки, що спричинить за собою пропуски в искрообразовании і перебої при розгоні. Якщо надмірні відкладення
утворюються за короткий час або при невеликому пробігу, замініть маслос'емниє ковпачки направляючих клапанів, щоб запобігти потраплянню масла в камеру згоряння.
КОРИСНА ПОРАДА
Якщо відкладення стабільно утворюються при тривалому пробігу, причина криється в якості бензину ― змініть місце заправки.
7.Ізолятор свічки потрощений або з ссколами.
Детонація. Можливо пошкодження поршня. Переконайтеся, що октанове число бензину відповідає необхідному значенню.
8. Механічні пошкодження електродів та ізолятора свічки.
Пошкодження можуть бути викликані инороднымитпредметами, що потрапили в камеру згоряння, а в разі використання занадто довгою свічки її електроди може зачепити поршень. Це призводить до руйнування свічки, відключення циліндра і може пошкодити поршень. Видалити сторонній предмет з циліндра
і (або) замініть свічку.