Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1438 відгуків

У зв'язку з Новорічними Святами замовлення будуть виконані 04. 01. 2024. Якщо Ви вирішили зробити замовлення, оператор обробить його та передзвонить Вам відразу після оформлення. Безпечних свят!

Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Автомобільні галогенні лампи

Фари з розрядними лампами високої інтенсивності розрядної лампи високої
інтенсивності (РЛВИ) є основою сучасного переднього світла автомобілів, і їх характеристики сприймаються цілком позитивно. Вони забезпечують більшу без-
безпека та призводять до зменшення кількості нещасних випадків у нічний час у порівнянні з фарами з галогенними лампами розжарювання (ГЛН). Однак в останні десятиліття обговорення фар часто обмежувалося їх блескостью. Хоча сьогодні блиск і зберігає свою
значимость, следует признать, что она является лишь одним из многочисленных факторов, характеризующих автомобильные фары. И если говорить о блёскости, то анализ литературы по-
казывает, что процесс снижения видимости (слепящая блёскость) изучен хорошо – первые публикации относятся к 1927 г. . Однако субъективное ощущение блёскости (дискомфортная
блёскость) – это гораздо более сложное явление, которое отличается от слепящей блёскости и хуже изучено.

  Было показано, что если сравнивать фары с ГЛН и с РЛВИ, то спектральное распределение энергии излучения (СРЭИ) не оказывает существенного влияния на зрительную работоспособность водителя (слепящая блёскость) . На удивление, это не эквивалентно случаю дискомфортной блёскости, на ощущение которой дополнительно влияет и эмоциональное состояние человека. Эксперименты показали, что фары с РЛВИ могут создавать большую по сравнению с фарами с ГЛН дискомфортную блёскость. В значительном числе проведённых ранее исследований блёскости использовалось постоянство освещённости глаза наблюдате-
ля, причому вивчення впливу СРЭИ на сприйняття блескости проводилося в лабораторних умовах. Однак ці результати важко застосувати до повсякденних умов дорожнього дви-
жения, і слід було провести польові випробування в порівнянних з ними умовах.
В комплексний процес, що приводить у результаті до появи відчуття дискомфортною блескости, вносить вклад велике число окремих факторів. До цих чинників відно-
сятся, наприклад, освітленість очі спостерігача, СРЭИ створює блескость фари і розмір джерела блескости (яскравість). В даній роботі розглядаються, головним чином,
вплив оптики фар, СРЭИ джерела блескости, а також спектру адаптації зору спостерігача на дискомфортне блескость в умовах польових випробувань. У той час як проведені випробування повинні були підтвердити отримані раніше дані про вплив СРЭИ джерела бле-
скости, вплив оптики фар (відображення, проектування) і спектру адаптації зору спостерігача не досліджувалися раніше в польових умовах в якості факторів, що впливають на
відчуття дискомфортною блескости.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner