Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1465 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Перевірка системи охолодження

ПЕРЕВІРКА
СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ

При перших ознаках перегрівання, якщо стрілка покажчика температури пішла в червону зону, але з-під капота не вириваються клуби пари, поверніть ручку регулювання температури надходить в салон повітря в крайнє праве положення, увімкніть електродвигун обігрівача на максимальну швидкість.
Увімкніть аварійну сигналізацію, вичавіть педаль зчеплення і,використовуючи інерцію автомобіля, постарайтеся обережно переміститися до краю проїзної частини та зупинитися якомога правіше уобочины, а якщо можливо, то за межами проїзної частини. Дайте двигуну попрацювати кілька хвилин за нормальної
частоті обертання холостого ходу, з включеним на повну потужність опалювачем.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Не зупиняйте двигун відразу! Єдина умова ― збереження герметичності системи охолодження. Якщо тріснув або зіскочив шланг або утворилося інше місце витоку (крім викиду рідини з-під пробки розширювального бачка), двигун доведеться зупинити негайно!
Після зупинки перегрітого двигуна починається місцевий перегрів охолоджуючої рідини в місцях її контакту з найбільш теплонапряженными деталями двигуна і утворення парових пробок. Це явище
називається тепловим ударом

1. Зупиніть двигун.

2.Відкрийте капот і огляньте підкапотний простір автомобіля з двигуном ЗМЗ-402...

3. ...або з двигунами ЗМЗ-406 і ЗМЗ-405. Визначте, звідки виривається пар. При огляді двигуна зверніть увагу на наявність охолоджувальної рідини в розширювальному бачку, на цілість гумових шлангів, радіатора, термостата.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ

Ніколи не відкривайте відразу пробку розширювального бачка. Рідина в системі охолодження знаходиться під тиском, при відкритті пробки тиск різко впаде, рідина закипить і її бризки можуть вас обшпарити.
Якщо ви хочете відкрити пробку розширювального бачка на гарячому двигуні, попередньо накиньте зверху щільну товсту ганчірку і тільки після цього обережно повертайте пробку.

4. Загляньте під панель приладів ― немає під нею патьоків охолоджуючої рідини, яка витікає з радіатора або шлангів нагрівника. Якщо виявлено витік охолоджуючої рідини, що лопнув шланг можна тимчасово відновити за допомогою липкої стрічки.

КОРИСНА ПОРАДА

Особливо добре для цієї мети підходить армована (наприклад, сріблястого кольору) липка стрічка, яку можна придбати в автомагазинах.
Текти радіатора, термостата або нагрівника досить складно усунути на місці, тому в такій ситуації необхідно долити в систему охолодження воду і при русі уважно стежити за покажчиком температури, періодично відновлюючи рівень в системі охолодження.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ

Тривале використання води замість антифризу призводить до утворення накипу в системі охолодження двигуна, погіршення його охолодження і, як наслідок, скорочення ресурсу. Ніколи не доливайте холодну воду у перегрітий двигун. Двигун повинен охолонути з відкритим капотом не менше 30 хв.

5.Якщо витік охолоджуючої рідини немає перевірте, цілість і натяг ременя приводу допоміжних агрегатів двигунів ЗМЗ-402...

6. ...або двигунів ЗМЗ-406

7. ...і ЗМЗ-405. Порваний ремінь замініть або відрегулюйте його натяг.

8. Двигун може перегрітися і у разі виходу з ладу термостата двигунів ЗМЗ-402...

9. ...або двигунів ЗМЗ-406 і ЗМЗ-405 Термостат регулює проходження потоку рідини в системі охолодження через радіатор або повз нього (для прискорення прогрівання холодного двигуна).

10.Для перевірки термостата потрібно на прогрітому двигуні перевірити на дотик температуру верхнього...

11 ....та нижнього шлангів, що з'єднують двигун з радіатором. Якщо нижній шланг радіатора холодний, несправний термостат, циркуляції через радіатор немає.

12. Дуже часто причиною перегріву двигуна ЗМЗ-40524, крильчатка вентилятора якого наводиться через електромагнітну муфту є вихід з ладу муфти.
ПРИМІТКА
Крильчатка вентилятора для наочності знята. Пустіть двигун, стежте за температурою і зверніть увагу, чи починає обертатися при перегріві двигуна вентилятор системи охолодження. Якщо він не обертається, перевірте цілісність проводів електроживлення муфти включення. Якщо дроти справні,
замініть водяний насос в зборі, так як електромагнітна муфта окремо в запчастини не поставляється.
КОРИСНІ ПОРАДИ

Велику роль у забезпеченні оптимального температурного режиму грає клапан пробки розширювального бачка. Він підтримує в системі надлишковий тиск не менше 0,1 МПа (1,1 кгс/см 2). При
цьому температура кипіння води підвищується до 120 °С, а антифризу ― до 130 °С. На жаль, при заклинюванні клапана в закритому положенні при перегріві виникає значне перевищення надлишкового тиску ― більш 0 ,2 МПа

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner