Заміна масла в двигуні і масляного фільтра на двигунах ЗМЗ-406, ЗМЗ-4063, ЗМЗ-40522 і ЗМЗ-40524.
Згідно рекомендації заводу-виготовлювача масло в двигуні і масляний фільтр слід заміняти через 1 рік експлуатації або 10 тис. км пробігу (залежно від того, що настане раніше). Об'єм масла, що заливається двигун, становить 5,3 л.
КОРИСНИЙ РАДА
У важких умовах експлуатації у великому місті чи сильно запиленій місцевості замінюйте масло і фільтр через кожні 7000 км Вам будуть потрібні: моторне масло, масляний фільтр, чиста ганчірка, ємність місткістю не менше 6 л для сливаемого масла, ключ на 16», спеціальний ключ для відвернення масляного фільтра.
КОРИСНІ ПОРАДИ
Зливайте масло після поїздки, поки двигун ще не охолов. Холодний пустіть двигун і прогрійте до робочої температури. Заливайте масло тієї ж марки, що і в олії, яке було в двигуні. Якщо ви все
ж вирішили замінити марку масла, промийте систему змащення промивним маслом або олією тієї марки, яка буде використовуватися. Для цього після зливу старого масла, залити нове масло до нижньої мітки на покажчику рівня масла (щупі). Пустіть двигун і дайте йому попрацювати 10 хв на холостому ходу. Злийте масло і тільки після цього замінити масляний фільтр. Тепер можна заливати нове масло
до необхідного рівня верхньої мітки на щупі).
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Не зливайте відпрацьоване масло на землю.
1. Встановіть автомобіль на оглядову канаву або підйомник.
2.Відкрийте капот і виверніть пробку маслоналивной горловини. Зніміть бризговики двигуна.
3.Очистіть пробку маслосливного отвори на масляному картері двигуна металевою щіткою, а потім ганчіркою. Виверніть пробку маслосливного отвори попередньо підставивши ємність для сливаемого
масла, і злийте масло. Для зручності можна скористатися спеціальною воронкою або горловиною, відрізаною від пластикової пляшки.
ПРИМІТКА
Пробка маслосливного отвори картера двигуна виготовлена за одне ціле з гумовою кільцевою прокладкою. Сильно обтиснуту або деформовану замініть прокладку в зборі з пробкою.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Будьте обережні: сливаемое моторне масло гаряче.
4.Загорніть пробку
5.Спеціальним ключем строньте з місця масляний фільтр...
6. ...і відверніть його від штуцера блоку
циліндрів.
КОРИСНІ ПОРАДИ
Для відвернення масляного фільтра користуйтеся спеціальним ключем. Якщо такого ключа або аналогічного знімача немає, пробийте корпус фільтра викруткою і, використовуючи її як важіль, відгорніть фільтр. Пробивайте фільтр як можна ближче до дна, щоб не пошкодити штуцер. Можна скористатися
і згорнутої вдвічі смужкою грубої наждачного паперу, обернувши нею фільтр і стронув його з місця руками.
7.Заповніть новий фільтр чистим моторним маслом приблизно на 2/3 об'єму...
ПРИМІТКА
Заливати масло в фільтр потрібно для того, щоб при першому пуску двигуна після заміни масла швидше заповнилися масляні канали, а деталі приводу клапанів якомога менший час працювали в умовах масляного голоду.
8....змастіть чистим моторним маслом ущільнювальне кільце, якщо воно не опрацьовано виробником консистентним мастилом або тальком, і загорніть фільтр на місце руками на 3/4 обороту з моменту дотику кільця з фланцем блоку циліндрів. Момент затягування повинен становити 21 Мм (2,1 кгам ).
10.Встановіть на місце пробку маслоналивной горловини.
11. Пустіть двигун і дайте йому попрацювати кілька хвилин на холостому ходу (сигнальна лампа аварійного падіння тиску масла повинна згаснути через 2 -3 с після пуску двигуна). Зупиніть двигун, перевірте рівень масла, при необхідності долийте масло, підтягніть пробку зливного
отвору і фільтр.