Перевірка живлення карбюраторного двигуна
ПЕРЕВІРКА СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ КАРБЮРАТОРНОГО ДВИГУНА.
Вам будуть потрібні: викрутки з плоским і хрестоподібним лезом, ключі (краще накидні ) «на 8», «10», «на 13», порожня пластикова пляшка, повітряний компресор або насос, ганчірка.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
При перевірці системи харчування ні в якому разі не паліть і не користуйтеся відкритим вогнем!
1. Зніміть шланг Б вентиляції картера. Від'єднайте чотири пружинних затисків і зніміть кришку А фільтра.
Вийміть фільтруючий елемент А.
3. Послабте затяжку хомута Б і зніміть
шланг А з патрубка повітряного фільтра.
4. Відігніть вусики стопорних шайб і відверніть
гайки А кріплення корпуса повітряного
фільтра, зніміть гайки, стопорні шайби,
а потім і корпус фільтра.
5.Загляньте всередину карбюратора. Повітряна
заслінка першої камери повинна бути повністю
закрита, якщо двигун холодний,
і повністю відкрита, якщо двигун теплий
або гарячий. У першому випадку відкрити повітряну
заслінку Натисніть рукою на привід
дросельної заслінки карбюратора. З розпилювача
прискорювального насоса повинна з'явитися
цівка бензину. Якщо цівка з'явилася,
можливо, бензин в карбюраторі є.
Сідайте за кермо, плавно натискаючи педаль газу,
включайте стартер і пускайте двигун. Якщо
цівки бензину немає переконайтеся в наявності бензину
в карбюраторі, для чого відверніть сім
гвинтів кріплення верхньої кришки карбюратора
і гвинт кріплення кронштейна оболонки троса
управління повітряною заслінкою.
6.Обережно, не допускаючи бічних переміщень,
підніміть кришку карбюратора.
7.Загляньте всередину. Рівень бензину повинен
бути приблизно на 21,5 мм нижче роз'єму
кришки і корпусу карбюратора. Якщо рівень
нормальний, встановіть кришку карбюратора
на місце і притисніть двома-трьома гвинтами
по діагоналі. Сідайте за кермо, плавно натискаючи
педаль газу, включайте стартер і пускайте
двигун.
8. Якщо рівень низький або бензин в камері
відсутній, акуратно викруткою підніміть
поплавок або голку паливного клапана. Спробуйте
вручну підкачати бензин. Якщо
не вдається, трохи проверніть колінчастий
вал стартером і повторіть спробу Якщо карбюратор
почав інтенсивно заповнюватися бензином,
поставте кришку карбюратора на місце
і притисніть двома-трьома гвинтами з диа7.Загляньте всередину. Рівень бензину повинен
бути приблизно на 21,5 мм нижче роз'єму
кришки і корпусу карбюратора. Якщо рівень
нормальний, встановіть кришку карбюратора
на місце і притисніть двома-трьома гвинтами
по діагоналі. Сідайте за кермо, плавно натискаючи
педаль газу, включайте стартер і пускайте
двигун.
8. Якщо рівень низький або бензин в камері
відсутній, акуратно викруткою підніміть
поплавок або голку паливного клапана. Спробуйте
вручну підкачати бензин. Якщо
не вдається, трохи проверніть колінчастий
вал стартером і повторіть спробу Якщо карбюратор
почав інтенсивно заповнюватися бензином,
поставте кришку карбюратора на місце
і притисніть двома-трьома гвинтами по діагоналі.
Спробуйте пустити двигун. Якщо
двигун завівся, карбюратор потребує ремонту,
так як зависає його голчастий клапан.
9.Якщо підкачати бензин вручну не вдається,
зберіть карбюратор і за допомогою викрутки
ослабте хомут гумового шланга
, що підводить бензин до карбюратора (показано
на фото стрілкою). Повертаючи шланг
з боку в бік, стягніть його зі штуцера
карбюратора. Опустіть кінець шланга в порожню
пластикову пляшку, щоб не залити
двигун бензином. Натисніть на важіль ручного
підкачування палива бензонасоса. Трохи
провернути вал двигуна стартером і повторіть
спробу Якщо бензин зі шланга не подається,
можливі три причини:
― не працює бензонасос;
― несправний привід бензонасоса;
― не надходить паливо з бензобака, забитий
брудом або замерз (взимку) бензопровід від
паливного бака. Способи усунення цих несправностей.
10.Якщо бензин шлангу подається, виверніть
пустотіла топливоподводящий
болт А (для наочності операція показана
наснятом карбюраторі, перевернутому топливоподводящим
болтом вгору) і зніміть його
разом з колектором Б і алюмінієвими ущільнювальними
шайбами Ст. Вийміть з колектора
Б топливоподводящий болт А разом
з сітчастим фільтром.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Не втратьте алюмінієві ущільнювальні
шайби!
Уважно огляньте фільтр. Якщо
він забитий брудом, замініть або в крайньому випадку
спробуйте промити бензином і продути
стислим повітрям.