Перевірка системи живлення інжекторного двигуна
ПЕРЕВІРКА СИСТЕМИ ЖИВЛЕННЯ
ІНЖЕКТОРНОГО ДВИГУНА
Основним показником справності системи живлення двигуна є тиск палива в паливній рампі. Але для початку рекомендуємо перевірити стан повітряного фільтра, так як ця проста процедура не займе багато часу. Після того як ви переконаєтеся в чистоті повітряного фільтра, перевірити надійність електричних контактів в колодках джгутів проводів вузлів системи упорскування, що відповідають за подачу палива (електробензонасос, форсунки).
Перевірка тиску палива в паливній рампі двигуна можлива тільки при наявності манометра з набором перехідників для підключення до паливного трубопроводу
1. Включіть запалення і прислухайтеся: ви повинні почути звук роботи электробензонасоса протягом декількох секунд. Якщо звук роботи электробензонасоса не чути, перевірте електричну ланцюг живлення электробензонасоса.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Майте на увазі, що електробензонасос не включається, якщо в системі паливоподачі є тиск. Тобто якщо ви перед цим вже включали запалювання і намагалися пустити двигун, то справний електробензонасос вже повинен був створити тиск в системі і його невключення в даному випадку не є несправністю.
2.Процедура перевірки тиску палива описано в розд. 5 «Двигун». При працюючому на холостому ходу двигуні тиск в паливній рампі має бути близько 3 кгс/см2 (приблизно 2,65 кгс/см2). Можливі причини зниження тиску наступні:
несправний регулятор тиску;
засмічений паливний фільтр;
несправний паливний насос.