Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1542 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Пропав холостий хід

ПРОПАВ ХОЛОСТИЙ ХІД.

Системи живлення карбюраторних і інжекторних двигунів принципово різні, тому причини зникнення холостого ходу для цих двигунів описані окремо.

Система живлення карбюраторного двигуна містить блок А управління ЕПХХ і електромагнітний клапан Б, встановлені в підкапотному просторі. Спільно з пневмоклапаном і микровыключателем,
встановленими на карбюраторі, ці пристрої утворюють систему ЕПХХ, що відключає подачу палива в режимі примусового холостого ходу і запобігає роботу двигуна від самозаймання після вимкнення запалювання (так званий дизелинг). Існує три найбільш поширені
причини зникнення холостого ходу карбюраторного двигуна:
― несправний електромагнітний клапан;
― несправний блок управління;
― пошкоджена діафрагма блоку ЕПХХ на карбюраторі.
1. Перевірити електромагнітний клапан можна безпосередньо на автомобілі. При непрацюючому двигуні увімкніть запалювання кілька разів вимкніть і підключіть будь-який з двох проводів, що підходять до клапану Справний клапан повинен при цьому чітко «клацати».
2. Якщо клацання в електромагнітному клапані не прослуховуються, перевірте блок управління ЕПХХ. Для цього підключіть вольтметр до проводу з'єднує електромагнітний клапан з блоком управління і до «масі». При підвищеній частоті обертання колінчастого вала напруга на штекері електромагнітного клапана має бути не менше 12 Ст. Потім, збільшивши частоту обертання колінчастого вала до 2000-3000 хв-1, різко закрийте дросельну заслінку В момент закриття дросельної заслінки і до зниження частоти обертання до 1100 хв-1 напруга на штекері електромагнітного клапана має бути відсутніми і з'являтися при подальшому зниженні частоти. Якщо напруга не з'являється, несправний блок управління або мікроперемикач на карбюраторі.
Для подальшої перевірки цих елементів від'єднайте будь провід від мікровимикача системи ЕПХХ карбюратора. Якщо при частоті обертання колінчастого вала більш 1600-1800 хв-1 фіксується падіння напруги до 0,5 В і нижче, то в микровыключателе коротке замикання або порушена його установка. Якщо напруга не падає, несправний блок управління.

3. Якщо в результаті перевірки буде виявлено справність електромагнітного клапана, блоку управління і мікроперемикача, можливо, пошкоджена діафрагма в блоці ЕПХХ, встановленому на карбюраторі. Можна замінити весь блок в зборі, вивернувши три гвинти його кріплення до корпусу дросельних заслінок і знявши його разом з ущільнювальною прокладкою...

4. ...або замінити діафрагму ЕПХХ, для чого викрутити чотири гвинти кріплення клапана ЕПХХ і зняти клапан у зборі. Потім, акуратно відокремивши від діафрагми кришку клапана, вийняти з корпуса клапана діафрагму разом з пружиною. Заміна електромагнітного клапана і блоку управління не являє собою особливих труднощів. Щоб дістатися до магазину запчастин або гаража при несправності блоку управління, подайте на висновок електромагнітного клапана напруга додатковим кабелем з «плюсовою» клеми акумуляторної батареї. При несправності електромагнітного клапана від'єднайте шланг від центрального (вертикального) штуцера клапана і надіньте його безпосередньо на штуцер клапана ЕПХХ на карбюраторі, знявши раніше надітий другий шланг від електромагнітного клапана. При такому приєднанні шланга двигун нормально працювати на холостому ходу але можливо явище дизелинга після вимикання запалювання Якщо несправні мікроперемикач

Якщо несправні мікроперемикач або діафрагма клапана ЕПХХ, щоб двигун не зупинявся при відпусканні педалі акселератора, збільште обертів холостого ходу до 1100-1200 хв-1, вивернувши на кілька оборотів гвинт А кількості на корпусі блоку ЕПХХ. Хоча обороти і будуть завеликі, можна буде дістатися до гаража. Для визначення причин зникнення холостого ходу інжекторного двигуна потрібне спеціальне діагностичне обладнання, тому в даному випадку зверніться на станцію технічного обслуговування, яка спеціалізується на ремонті автомобілів з інжекторними двигунами.

Однак необхідно відзначити, що частіше
всього ця несправність буває викликана відмовою
регулятора холостого ходу або підсос
зовнішнього повітря через нещільні
з'єднання приєднаних до нього шлангів.
Якщо заміною регулятора (див. «Перевірка і заміна
регулятора холостого ходу двигунів
ЗМ З-40522 і ЗМЗ-40524», с. 162) і підтяжкою
хомутів шлангів відновити холостий
хід не вдалося, зверніться до фахівців.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner