Перевірка електрообладнання
Перевірте, не обірваний ремінь приводу допоміжних агрегатів (див. «Перегрів двигуна», ). Якщо ремінь цілий перевірте його натяг. Натисніть великим пальцем на ремінь зверху і подивіться, наскільки він прогнувся. Якщо прогин не відповідає нормі, відрегулюйте його натяг або замініть ремінь (див. «Заміна ременів приводу допоміжних агрегатів на двигунах ЗМЗ-4025 і ЗМЗ-4026»; «Заміна ременя приводу допоміжних агрегатів на двигунах ЗМЗ-4061, ЗМЗ-406 і ЗМЗ-40522»; «Заміна ременя приводу допоміжних агрегатів на двигуні ЗМЗ-40524»).
Якщо ремінь натягнутий нормально, перевірте, чи не перегоріла чи плавка вставка на 90 А в блоці 3 (див. рис.1.3) плавких вставок, розташованому в підкапотному просторі поруч з акумуляторною батареєю. Ця плавка вставка (показана стрілкою на фото, кришка блоку плавких вставок знята) захищає крім інших ланцюгів, і ланцюг генератора. Якщо плавка вставка перегоріла, замініть її і пустіть двигун. Якщо показання напруги на дисплеї вже не блимає (стрілка вольтметра знаходиться в зеленій зоні шкали, сигнальна лампа розряду акумуляторної батареї згасла), значить, напруга відповідає нормі (див. нижче) і можна продовжувати рух.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Не встановлюйте запобіжники, розраховані на більший номінальний струм, це може призвести до пошкодження електрообладнання і навіть до пожежі.
Якщо значення напруги при працюючому двигуні знову відображається в переривчастому режимі (стрілка вольтметра знаходиться в лівій червоної зони шкали, лампа розряду акумуляторної батареї не згасла), перевірте провід, що йде від генератора двигуна ЗМЗ-402.
...і двигунів ЗМЗ-406 і ЗМЗ-405 до «плюсовій» клеми акумуляторної батареї.
...а також до стартеру Дроти можуть бути обірвані, зламали всередині ізоляції а їх контакти окислені або ненадійні. Усуньте несправність і пустіть двигун Якщо з'явився струм зарядки, можна продовжувати рух. Якщо після прийнятих заходів значення напруги при працюючому двигуні знову відображається в переривчастому режимі (стрілка вольтметра знаходиться в лівій червоної зони шкали), то можлива причина несправності криється в самому генераторі. Причин може бути кілька, і усувати їх краще в умовах автосервісу або гаража, а вам залишається сподіватися, що запасу енергії акумуляторної батареї вистачить щоб до нього дістатися.
КОРИСНА ПОРАДА
Для того щоб знизити споживання струму при русі автомобіля з несправним генератором, за можливості, вимкніть радіоприймач, зайві прилади освітлення, вентилятор отопітеля і пр.