Пуск двигуна від зовнішніх джерел струму
ПУСК ДВИГУНА ВІД ЗОВНІШНІХ ДЖЕРЕЛ СТРУМУ
Якщо не вдається пустити двигун з-за часткового або повного розряду акумуляторної батареї, то для пуску можна скористатися акумуляторною батареєю іншого автомобіля.
Для підключення батареї-«донора» використовуйте спеціальні сполучні кабелі з затискачами типу «крокодил».
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
При пуску двигуна від додаткової акумуляторної батареї ретельно дотримуйтесь послідовність роботи, викладену в даному підрозділі. В іншому випадку може статися займання або вибух, що призведе до пошкодження обох автомобілів. Перед підключенням зовнішньої акумуляторної батареї переконайтеся, що запалення вимкнене. Вимкніть також всі споживачі
електроенергії (фари, автомагнітолу, склоочисники та ін).
При приєднанні і від'єднанні проводів не допускайте їх взаємного торкання, а також зіткнення проводів з вентиляторами, приводними ременями або іншими обертовими деталями.
Не від'єднуйте проводи зовнішньої акумуляторної батареї до тих пір, поки двигун не почне працювати на нормальних обертах холостого ходу.
Якщо під час пуску двигуна від додаткової акумуляторної батареї ви залишите аудіосистему включеною, можна серйозно її пошкодити. Завжди вимикайте аудіосистему перед пуском двигуна від акумуляторної батареї іншого автомобіля.
1. Встановіть автомобіль з розрядженої акумуляторної батареєю поруч з автомобілем-«донором» в межах досяжності з'єднувальних кабелів.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Автомобілі ні в якому разі не повинні стикатися. В іншому випадку може статися
небажане замикання на «масу», внаслідок чого ви не зможете пустити двигун
автомобіля з розрядженої акумуляторної батареєю, а електросистеми обох автомобілів
можуть отримати пошкодження.
ПУСК ДВИГУНА ВІД ЗОВНІШНІХ ДЖЕРЕЛ СТРУМУ
Якщо не вдається пустити двигун з-за часткового або повного розряду акумуляторної
батареї, то для пуску можна скористатися акумуляторною батареєю іншого автомобіля.
2. Загальмуєте обидва автомобіля стоянковим гальмом.
3. Перевірити рівень електроліту в розрядженій батареї.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Якщо рівень електроліту сильно знижений або електроліт виглядає замерзлим, не намагайтеся пустити двигун від додаткової акумуляторної батареї! В цьому випадку можливий вибух розрядженої акумуляторної батареї.
4.Відкиньте захисний чохол
5. ...і приєднайте затискач з'єднувального
кабелю з рукоятками червоного кольору до клеми
«плюс» розрядженої батареї.
б.Другий зажим кабелю з червоними ручками підключіть до клеми «плюс» батареї-«донора».
ПРИМІТКА
Для наочності операція показана на знятої акумуляторної батареї.
7.Затискач другого кабелю (з чорними ручками)
підключіть до клеми «мінус» бата-
реї-«донора»...
8. ...а другий зажим кабелю з чорними ручками ― до «масі» автомобіля з розрядженою
батареєю в місці, розташованому на максимально можливій відстані від батареї (наприклад, до транспортної вушку двигуна).
ПРИМІТКА
Вимога приєднання проводу на максимальній відстані від батареї пояснюється можливістю іскріння в момент приєднання.
9. Переконайтеся, що ви приєднали кабелі в правильній послідовності і вони не стикаються з рухомими деталями двигуна.
10. При використанні батареї, встановленої на автомобілі-«донора», пустіть двигун цього автомобіля і дайте йому попрацювати кілька хвилин на холостому ходу до моменту стійкої роботи.
11. Пустіть двигун автомобіля з розрядженої акумуляторної батареєю і дайте йому попрацювати до стійких оборотів холостого ходу.
12.Від'єднайте кабелі в порядку, строго зворотному порядку їх приєднання.