Стуки в підвісці
СТУКИ В ПІДВІСЦІ.
При появі сторонніх стукотів в підвісці автомобіля, що рухається необхідно
відразу ж встановити їх джерело незалежно від того, постійний це стукіт або з'являється проїзду нерівностей.
тільки при проїзді нерівностей.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Несправності в підвісці і рульовому керуванні автомобіля можуть призвести до серйозної аварії!
Перевіряти стан підвіски краще на автомобілі, встановленому на естакаді, оглядовій канаві або підйомнику, а якщо такої можливості немає, можна виконати цю роботу, хоча і з меншими зручностями,
на вільній рівному майданчику.
1. Перш за все, перевірте кріплення пальців передніх і задніх ресор і стан гумових шарнірів передніх...
і задніх кінців передніх ресор...
а також передніх...
і задніх кінців задніх ресор, так як при ослабленні кріплення або знос шарнірів пальці будуть видавати стукіт під час проїзду нерівностей.
2. Огляньте втулки верхньої.
... і нижнього кріплення передніх амортизаторів...
... а також верхнього...
...і нижнього кріплень задніх амортизаторів. Замінити втулки з порваними, потрісканою або видавленим з одного боку гумою.
Перевірте затяжку гайок драбин кріплення передніх...
... і задніх ресор. При необхідності
підтягніть гайки.
4.Перевірити стан гумових буферів опор решт додаткової задньої ресори...
... і буфер стиснення задній...
...і передній підвісок. Порвані, деформовані
або розтріскані гумові
деталі замінити.
5. Перевірте знос шворнів і втулок, для
чого підніміть переднє колесо домкратом.
Покачайте колесо у вертикальній площині,
причому допомога нік повинен натиснути
на педаль гальма, щоб виключити можливий
люфт в підшипниках маточини. Якщо відчувається
люфт (верхній зовнішній край гальмівної
скоби переміщається більш, ніж
на 0,5 мм, відстань можна виміряти,
наприклад, за допомогою індикатора), значить,
шворінь і зношені втулки, при проїзді
нерівностей вони можуть видавати стукіт і їх необхідно
замінити.
6. Покачайте колесо у вертикальній площині,
взявшись однією рукою за гору, а інший
― за низ колеса при відпущеної педалі
гальма. Підвищений стукіт з боку центральної
частини колеса свідчить
про великому зазорі в підшипнику маточини.
7. Зверніть увагу на систему випуску
відпрацьованих газів. Дуже часто внаслідок
застосування нестандартних елементів або
обриву елементів підвіски глушника вона
може стати джерелом сильного стуку, особливо
при перегазовках. Для перевірки зупиніть
двигун, огляньте уважно систему
випуску, перевірте надійність кріплення
і підвіску глушника. Взявшись за кінець
вихлопної труби, покачайте глушник
вгору-вниз та з боку в бік ― стукотів
бути не повинно.