Вібрація і удари на рульовому колесі.
ВІБРАЦІЯ І УДАРИ НА РУЛЬОВОМУ КОЛЕСІ.
Причиною стукотів знизу можуть бути несправності не тільки підвіски, але і рульового керування автомобіля.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Стан рульового управління значною мірою впливає не тільки на зручність управління автомобілем, але і на безпеку руху.
Причиною стукотів і вібрацій на рульовому колесі може бути поганий стан кульових шарнірів рульових тяг, маятникового важеля і рульового механізму, стан коліс і кульових
шарнірів передньої підвіски. Для перевірки рульового керування встановіть автомобіль на рівній горизонтальній площадці і виконайте наступні операції.
1. Резко поворачивая рулевое колесо в обоих направлениях (это должен делать помощник), проверьте визуально и на слух крепление рулевого механизма (перемещения на болтах крепления и стуки не допускаются)..
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ
Если корпус рулевого механизма перемещается из стороны в сторону, подтяните его крепление к кузову.
2 ....проверьте боковой люфт и надежность затяжки и стопорения гаек пальцев шаровых шарниров поперечной тяги. Для проверки бокового люфта возьмитесь рукой за корпус. Если в шарнире есть люфт, то при покачивании помощником рулевого колеса вы ощутите люфт рукой.
3. Перевірте осьовий люфт в кульових шарнірах поперечної рульової тяги, для цього покачайте рульову тягу вздовж осі пальця шарніра. При виявленні люфту замінити шарнір.
4.Для перевірки стану шарнірів поздовжньої рульової тяги знизу автомобіля енергійно покачайте її кінці вгору-вниз. Наявність осьових люфтів в шарнірах тяги не допускається.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Наконечник рульової тяги з пошкодженим чохлом шарніра або підвищеним зазором в шарнірі обов'язково замініть його новим. При заміні наконечників рульових тяг можливе порушення кутів сходження коліс.
5. Під панеллю приладів перевірити люфт у шліцьових з'єднаннях карданного шарніра. В рульової колонки і надійність затяжки гайки А клина Б шарніра кріплення до проміжного валу рульової колонки.
6. З боку моторного відсіку перевірити люфт в карданному шарнірі і надійність затяжки гайки Б клина А шарніра кріплення до валу рульового механізму.
7.Уважно огляньте шини передніх коліс. Сильні удари від дорожньої поверхні, особливо при попаданні у вибоїни, можуть викликати розшарування ниток корду в каркасі шини і поява опуклості («грижі») або перекіс шини.