Проблеми з гальмами
ПРОБЛЕМИ З ГАЛЬМАМИ
Гальмівна система вашого автомобіля забезпечена вакуумним підсилювачем і досить ефективна. Зниження ефективності гальмування автомобіля, його занесення при гальмуванні повинні стати сигналом для термінової
перевірки гальм.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Регулярно перевіряйте рівень гальмівної рідини в бачку головного гальмового циліндра. Рівень гальмівної рідини повинен знаходитися між мітками «МАХ» та «MIN» на стінці бачка (приблизно на рівні роз'єму бачка).
Падіння рівня рідини в бачку головного гальмового циліндра свідчить або про витік гальмівної рідини з системи, або про надмірний знос гальмівних колодок. Якщо в комбінації приладів загорілася лампа, що сигналізує про недостатній рівень гальмівної рідини, не поспішайте відразу доливати рідину, спочатку перевірте товщину накладок гальмівних колодок: може бути, прийшов час замінити колодки. Виробники автомобіля рекомендують через певний період замінювати всю гальмівну рідину в системі. Некоторые водители пренебрегают этим советом, поскольку жидкость в бачке кажется им довольно чистой, и совершенно напрасно. Дело в том, что тормозная жидкость очень гигроскопична - она впитывает влагу из воздуха, а эта влага со временем не только разрушает поверхности тормозных цилиндров, трубопроводов и, как следствие, приводит к преждевременному выходу из строя узлов тормозной системы, но и существенно снижает температуру кипения тормозной жидкости. Нормальная температура кипения тормозной жидкости «Нева» - 190 °С, «Томь» - 210 °С, «Роса» - 260 °С. При частих інтенсивних гальмуваннях дискові гальма передніх коліс дуже сильно нагріваються і при великому вмісті води гальмівна рідина може закипіти, що,як правило, призводить до відмови гальм.
КОРИСНА ПОРАДА
Для того, щоб не піддати себе у майбутньому непередбачених витрат на ремонт не тільки гальмівної системи, але і всього автомобіля, краще своєчасно замінювати рідина в гальмівній системі.