Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1530 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Перевірка гальмівної системи

Причиною втрати ефективності гальмування може бути незадовільна робота вакуумного підсилювача. Для його експрес-перевірки натисніть кілька разів на педаль гальма при непрацюючому двигуні, щоб зняти розрідження в підсилювачі, а потім, утримуючи педаль, пустіть двигун. Якщо після пуску двигуна педаль
трохи опуститься, вакуумний підсилювач справний.

Якщо педаль залишиться нерухомою, перевірте цілісність і надійність кріплення шлангу до зворотного клапану вакуумного підсилювача...

...і до впускної труби двигуна. Несправний шланг замініть або відремонтуйте. Якщо шланг справний, потрібна заміна вакуумного підсилювача.
Якщо гальмування супроводжується биттями і пульсацією гальмівної педалі, слід в першу чергу перевірити стан передніх дискових гальмових механізмів.

4.Встановивши автомобіль на домкрат, зніміть переднє колесо і перевірте рухливість гальмівних колодок. Для цього через вікно в супорті (показано стрілкою) викруткою спробуйте відвести колодки від гальмівного диска. Якщо колодки неможливо розвести, це означає, що колодки втратили рухливість в гніздах супорта або заклинило поршень в гальмівному циліндрі.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Заклинювання поршня гальмівного циліндра призводить до постійного притормаживанию відповідного колеса при відпущеної педалі і заносу автомобіля при гальмуванні.

5. Вивернувши верхній болт кріплення супорта, відкиньте супорт і перевірте рухливість колодок. Якщо вони переміщуються з утрудненням, очистіть від бруду та іржі торцеві поверхні підстав колодок і гнізда в направляє колодок, забезпечивши абсолютно вільне переміщення колодок. Одночасно перевірте товщину накладок колодок. Якщо вона менше 3 мм, замініть колодки.
6.Огляньте гальмівний диск. Товщина гальмівного диска повинна бути не менше 19 мм. Поверхня диска повинна бути рівною і гладкою з обох сторін. Якщо поверхня диска місцями покрита іржею що зазвичай буває після тривалої стоянки автомобіля з невысушенными гальмами, спробуйте зачистити робочу поверхню дрібним наждачним полотном. Якщо ця процедура не допоможе, доведеться віддати диски в шліфування або замінити новими.

Установив автомобиль на домкрат, поочередно снимите задние колеса, снимите тормозные барабаны и измерьте диаметры их рабочих поверхностей. Внутренний диаметр барабана должен быть не более 283,0 мм, рабочая поверхность барабана - ровной и гладкой, без кольцевых рисок и явно видимой овальности (не более 0,5 мм, ее можно определить по неравномерно изношенной рабочей поверхности барабана). Если внутренний диаметр барабана больше допустимого, кольцевые риски очень глубокие или хорошо виден неравномерный износ рабочей поверхности, барабан придется заменить новым.
ПОЛЕЗНЫЙ СОВЕТ
Гальмо стоянки приводиться в дію тросами, що з'єднують важіль стоянкового гальма і механізми управління гальмівними колодками задніх гальм. Багато водіїв прагнуть як можна рідше користуватися стоянковим гальмом, щоб продовжити його життя, і досягають протилежного результату. Якщо ви не користуєтеся стоянковим гальмом, в оболонках тросів застоюється бруд і волога, троси обростають іржею, перестають переміщатися і обриваються. Тому користуйтеся стоянковим гальмом завжди, коли це необхідно, але не забувайте час від часу регулювати його привід.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner