Перевірка і регулювання положення педалі гальма
ПЕРЕВІРКА І РЕГУЛЮВАННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПЕДАЛІ ГАЛЬМА.
Правильність положення педалі гальма у вільному стані і при натисканні її до
упору служить одним з критеріїв для перевірки справності гальмівної системи
В той же час правильне положення педалі багато в чому забезпечує справну
роботу системи. Якщо педаль знаходиться від підлоги на відстані, що більше нормативного,
можливо неповне розгальмовування коліс при відпусканні педалі (зазвичай вільний хід педалі при цьому відсутня). Якщо педаль знаходиться дуже низько, можливе зниження ефективності дії гальм, викликане зменшенням робочого ходу педалі.
ПРИМІТКА
Вільний хід педалі гальма не регулюється.
Він визначається легким натисканням рукою
на майданчик педалі при непрацюючому
двигуні.
Хід педалі гальма:
повний - не менше 150 мм;
вільний - 3 -5 мм
Вам буде потрібно ключ «на 13».
1. Хід педалі гальма регулюйте установкою вушка штовхача так, щоб відстань
від центру отвору вушка штовхача до привалочної поверхні корпусу вакуумного
підсилювача було 131-133 мм. Для цього послабте контргайку Б вушка А штовхача і,повертаючи штовхач під рукою або пасатижами у відповідну сторону добийтеся
потрібного результату, після чого затягніть контргайку Б. Повний хід педалі гальма при знятому килимку повинен становити не менше 150 мм
2.Вільний хід педалі гальма повинен становити 3 -5 мм
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Якщо натиснута до упору і утримується в цьому положенні педаль поступово переміщується
до підлоги, це вказує на витік рідини гідроприводу або несправність головного гальмівного циліндра. Такі несправності дуже небезпечні: негайно знайдіть і усуньте місце витоку або замініть головний гальмівний циліндр!