Стукоти в двигуні.
Якщо вам здалося, що при роботі двигателяипоявились звуки, яких не було раніше,
негайно перевірте, чи все в порядку з двигуном. Найчастіше стукоти в двигуні пов'язаний
із серйозними пошкодженнями, для діагностування і усунення яких доведеться розбирати
двигун в умовах сервісу або гаража. Однак можна спробувати самостійно
визначити причину стукотів, щоб вирішити їхати в сервіс своїм ходом або на буксирі.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Якщо у вас з'являться найменші сумніви в самостійної діагностики, діставайте
буксирувальний трос. Серйозний ремонт пошкодженого двигуна буде коштувати дорожче,
ніж послуги буксирувальника.
Стукіт корінних підшипників (прослуховується в нижній частині картера) дуже небезпечний.
Мотор зупиніть негайно, в автосервіс або гараж доведеться їхати на буксирі Стукіт низького тону, помітно посилюється під навантаженням і при збільшенні частоти обертання. Часто його поява супроводжується падінням тиску масла (сигнальна лампа аварійного падіння тиску масла горить практично постійно).
Стук шатунних підшипників (прослуховується у зоні трохи вище, ніж зона прослуховування
стуку корінних підшипників) дуже небезпечний. Мотор зупиніть негайно, в автосервіс або гараж доведеться їхати на буксирі. Ритмічний Звук, дзвінкий металевий, середнього тону. Значно зростає при збільшенні навантаження і повністю зникає при відключенні свічки
запалювання.
Стукіт поршневих пальців (прослуховується у верхній частині блоку циліндрів) небезпечний.
Не навантажуючи двигун, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Ритмічний, високого тону з різким металевим відтінком, чути на всіх режимах роботи двигуна, посилюється при збільшенні навантаження на двигун. Повністю зникає при відключенні свічки запалювання.
Стукіт зношених поршнів і циліндрів (прослуховується в середній частині блоку циліндрів) безпечний. Не сильно навантажуючи двигун, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Звук, що нагадує стукіт глиняного посуду. Особливо добре чути
на непрогрітому двигуні, по мірі прогріву зменшується або зникає
Детонаційні стуки небезпечні. Уникаючи високого навантаження двигуна, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Дзвінкі металеві стуки, що виникають,
як правило, при розгоні автомобіля. Причини - застосування низькооктанового палива,
перевантаження двигуна при занадто ранньому включення підвищеної передачі, значне
нагароутворення в камерах згоряння. Необхідно застосувати спеціальну присадку
до палива для видалення нагару на клапанах і в камерах згоряння.
Стукіт клапанів безпечний, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Металевий стукіт на тлі загального глухого шуму. Добре прослуховується на малій
і середній частоті обертання колінчастого вала з боку головки блоку циліндрів над місцями
розташування клапанів. Стукіт клапанів зазвичай з'являється при порушенні зазорів в приводі клапанів двигуна ЗМЗ-402, які необхідно відрегулювати, або при виході з ладу гідроштовхачів клапанів сімейств двигунів ЗМЗ-406 і ЗМЗ-405, які в цьому випадку необхідно замінити.
негайно перевірте, чи все в порядку з двигуном. Найчастіше стукоти в двигуні пов'язаний
із серйозними пошкодженнями, для діагностування і усунення яких доведеться розбирати
двигун в умовах сервісу або гаража. Однак можна спробувати самостійно
визначити причину стукотів, щоб вирішити їхати в сервіс своїм ходом або на буксирі.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Якщо у вас з'являться найменші сумніви в самостійної діагностики, діставайте
буксирувальний трос. Серйозний ремонт пошкодженого двигуна буде коштувати дорожче,
ніж послуги буксирувальника.
Стукіт корінних підшипників (прослуховується в нижній частині картера) дуже небезпечний.
Мотор зупиніть негайно, в автосервіс або гараж доведеться їхати на буксирі Стукіт низького тону, помітно посилюється під навантаженням і при збільшенні частоти обертання. Часто його поява супроводжується падінням тиску масла (сигнальна лампа аварійного падіння тиску масла горить практично постійно).
Стук шатунних підшипників (прослуховується у зоні трохи вище, ніж зона прослуховування
стуку корінних підшипників) дуже небезпечний. Мотор зупиніть негайно, в автосервіс або гараж доведеться їхати на буксирі. Ритмічний Звук, дзвінкий металевий, середнього тону. Значно зростає при збільшенні навантаження і повністю зникає при відключенні свічки
запалювання.
Стукіт поршневих пальців (прослуховується у верхній частині блоку циліндрів) небезпечний.
Не навантажуючи двигун, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Ритмічний, високого тону з різким металевим відтінком, чути на всіх режимах роботи двигуна, посилюється при збільшенні навантаження на двигун. Повністю зникає при відключенні свічки запалювання.
Стукіт зношених поршнів і циліндрів (прослуховується в середній частині блоку циліндрів) безпечний. Не сильно навантажуючи двигун, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Звук, що нагадує стукіт глиняного посуду. Особливо добре чути
на непрогрітому двигуні, по мірі прогріву зменшується або зникає
Детонаційні стуки небезпечні. Уникаючи високого навантаження двигуна, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Дзвінкі металеві стуки, що виникають,
як правило, при розгоні автомобіля. Причини - застосування низькооктанового палива,
перевантаження двигуна при занадто ранньому включення підвищеної передачі, значне
нагароутворення в камерах згоряння. Необхідно застосувати спеціальну присадку
до палива для видалення нагару на клапанах і в камерах згоряння.
Стукіт клапанів безпечний, можна доїхати до автосервісу або гаража самостійно. Металевий стукіт на тлі загального глухого шуму. Добре прослуховується на малій
і середній частоті обертання колінчастого вала з боку головки блоку циліндрів над місцями
розташування клапанів. Стукіт клапанів зазвичай з'являється при порушенні зазорів в приводі клапанів двигуна ЗМЗ-402, які необхідно відрегулювати, або при виході з ладу гідроштовхачів клапанів сімейств двигунів ЗМЗ-406 і ЗМЗ-405, які в цьому випадку необхідно замінити.
Інші статті