Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1542 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Перебої в роботі двигуна

ПЕРЕБОЇ В РОБОТІ ДВИГУНА.

При перебоях двигун нерівно працює на холостому ходу не розвиває достатньої
потужності, підвищено витрачає бензин. Перебої, як правило, пояснюються несправністю
форсунок або электробензонасоса інжекторного двигуна або неправильної регулюванням карбюратора карбюраторного двигуна, несправністю свічки запалювання одного з циліндрів,
підсос повітря в один з циліндрів. Потрібно знайти несправність і по можливості
усунути її.
1. Пустіть двигун і залиште його працювати на холостому ходу. Підійдіть до вихлопної труби і прислухайтеся до звуку вихлопу. Звук повинен бути рівним, «м'яким», одного тону. Хлопки з вихлопної труби через регулярні проміжки часу свідчать про те, що один циліндр не працює із-за виходу з ладу свічки, відсутність іскри на ній, відмови форсунки інжекторного двигуна, а також про сильному підсосі повітря в один циліндр або про значне зниження компресії в ньому. Хлопки через нерегулярні проміжки часу виникають через неправильне регулювання карбюратора і запалювання карбюраторного двигуна, забруднення розпилювачів форсунок інжекторного двигуна, сильного зносу або забруднення свічок запалювання.
Якщо удари відбуваються не через рівні проміжки часу, можна спробувати самостійно замінити весь комплект свічок незалежно від пробігу і зовнішнього вигляду, проте краще це робити після звернення на автосервіс для діагностики і ремонту системи управління двигуном.
2.Якщо хлопки регулярні, зупиніть двигун і відкрийте капот. Перевірте стан
проводів системи запалювання. Ізоляція високовольтних проводів не повинна бути пошкоджена,
а наконечники проводів - окислені. Якщо дроти пошкоджені замінити несправний
кабель.
КОРИСНА ПОРАДА
Найбільш простий і в той же час ефективний спосіб перевірки високовольтних проводів
- перевірка в темряві. Встановіть автомобіль в темному місці, заведіть двигун
і відкрийте капот. Огляньте високовольтні дроти. Якщо порушена ізоляція
проводів, ви побачите характерне іскріння синьо-фіолетового кольору («північне сяйво. У цьому випадку високовольтні дроти вимагають обов'язкової заміни.


Якщо пошкоджень проводів немає, у двигуна сімейства ЗМЗ-402 перевірте стан
кришки і ротора розподільника. Відстебніть дві засувки кріплення пластмасової кришки розподільника і зніміть її.
Огляньте кришку зсередини і зовні. На кришці не повинно бути тріщин, нагару, а вугільний контакт не повинен бути пошкоджений або зношений. Ротор не повинен мати тріщин і прогарів. Несправні або сумнівні деталі замінити.
4.Зніміть наконечники високовольтних проводів (у двигуна ЗМЗ-40524 зніміть котушки запалювання) і виверніть свічки свічковим ключем.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
При знятті наконечників високовольтних проводів ніколи не тягніть за сам провід. Візьміться рукою безпосередньо за наконечник і, перед зняттям провертаючи його з боку в бік, потягніть. Уважно огляньте свічки і порівняйте їх зовнішній вигляд з фотографіями, наведеними у підрозділі «Діагностика стану двигуна по зовнішньому вигляду свічок запалювання. Зазор між електродами свічки двигуна ЗМЗ-402 повинен бути 0,8-0,95 мм, а на двигунах ЗМЗ-406 і ЗМЗ -405 - 0,70-0,85 мм. Якщо свічка чорна і волога, її можна викинути.
5.Якщо всі свічки виглядають справними, встановіть їх на місце і приєднайте високовольтні
проводи. Порядок роботи циліндрів двигунів ЗМЗ-402: 1 -2 -4 -3 , двигунів ЗМЗ-406 і ЗМЗ-405: 1 -3 -4 -2 , нумерація циліндрів (1, 2, 3 і 4-й) ведеться від шківа колінчастого вала двигуна. Гніздо для проводу до свічки 1-го циліндра на кришці розподільника двигуна ЗМЗ-402 розташоване навпроти низьковольтної клеми, далі за годинниковою стрілкою, якщо дивитися на кришку з боку гнізд високовольтних проводів, - 4, 3, 2. б.Візьміть запасний свічку Будь-яким способом зафіксуйте її на двигуні. Під'єднайте високовольтний провід (або котушку запалювання двигуна ЗМЗ-40524) з 1-го циліндра до запасний свічці. Пустіть двигун. Якщо перебої двигуна не посиляться, замініть свічку в 1-му циліндрі свідомо справним. Надіньте високовольтний провід і пустіть двигун. Якщо перебої посиляться, послідовно повторюйте процедуру п 5 з усіма циліндрами, щоб виявити несправну свічку
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Надійний контакт корпусу або різьбової частини свічки з «масою» обов'язковий, так як при появі додаткового іскрового проміжку, більшого, ніж зазор між електродами свічки, можливо пошкодження блоку системи управління двигуном або високовольтної ланцюга котушки запалювання. Якщо в результаті вжитих заходів перебої двигуна не усунено, зверніться на автосервіс для діагностики системи запалювання на стенді або для діагностики двигуна -
вимірювання компресії. Нормальна компресія повинна становити 1,1 МПа (11 кгс/см 2), а різниця значень компресії по циліндрах не повинна перевищувати 25%.
КОРИСНІ ПОРАДИ
Якщо в одному або декількох циліндрах занадто низька компресія, проведіть перевірку ще раз. Якщо і при повторній перевірці спостерігаються низькі показання компресії в тому ж (або в тих же) циліндрі, можливо, в даному циліндрі несправність. Рекомендовані значення компресії можуть використовуватися тільки для оцінки зносу двигуна. Не поспішайте розбирати двигун, спробуйте визначити причини низької компресії до розбирання.
7. Для усунення підсосу повітря підтягніть кріплення труби впускний і випускного колектора або замініть прокладки. Якщо цей захід не дасть результату, від'єднайте від вакуумного
підсилювача гальм
шланг, що з'єднує вакуумний підсилювач з двигуном, надійно заглушіть його і пустіть двигун.
Якщо перебої в роботі двигуна припинилися, продиагностируйте і при необхідності замінити вакуумний підсилювач гальм
Якщо перебої в роботі двигуна тривають, спробуйте рідиною типу WD-40 облити шланг зовні. Якщо перебої в роботі двигуна хоча б на короткий проміжок часу припинилися, спробуйте замінити шланг: можливо, у нього розрив

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner