Деталі заднього моста
- 280 ₴В наявності180306 RK
- 365 ₴В наявності180508 RK21
- 329 ₴В наявності180306(6306-2RS)
- 1 505 ₴В наявності2106-2402020
- 7 118 ₴В наявності21030-2402010-00
- 2 150 ₴В наявності21030-2403069-ASR
- 350 ₴В наявності21010-2201100-ASR
- 402 ₴В наявності180306
- 245 ₴В наявності21010-2403080-86
- 230 ₴В наявності21010-2403080
- 7 443 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21060-2402010-00 - 1 552 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
2101-2403055 - 1 574 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
21073-2403055 - Підшипник 7807ЕУШ3 провідної шестерні заднього моста ВАЗ 2101-07, НИВА (пр-во Волзький стандарт.VPZ)379 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
6-7807ЕУШ3
Задній міст.
Задній міст в розрізі: 1 - запірний кільце півосі; 2 - гальмівна колодка; 3 - гальмівний барабан; 4 - болт кріплення колеса; 5 - направляючий штифт; 6 - гальмівний циліндр; 7 - гальмівний щит; 8 - підшипник півосі; 9 - манжета півосі; 10 - опорна чашка пружини; 11 - підшипник диференціала; 12 - сапун; 13 - корпус диференціала; 14 - ведена шестерня головної передачі; 15 - сателіт; 16 - полуосевая шестерня; 17 - болти кріплення редуктора до картера заднього моста; 18 - підшипники ведучої шестерні; 19 - прокладка фланця ведучої шестерні; 20 - фланець; 21 - гайка ведучої шестерні; 22 - кольцо грязезащитное; 23 - распорная втулка; 24 - регулировочная прокладка; 25 - ведущая шестерня; 26 - ось сателлитов; 27 - картер редуктора; 28 - балка заднего моста; 29 - полуось.
Проверка исправности заднего моста.
Испытание 1
Устанавливаем рычаг коробки передач в нейтральное положение, пускаем двигатель и постепенно увеличиваем частоту вращения коленчатого вала. Сравниваем возникающие шумы с замеченными ранее. Если они похожи на шумы, возникающие при первом испытании, это указывает на то, что они исходят не от редуктора.
Испытание 2
Шуми, виявлені при першому випробуванні та відсутні при наступних, викликані редуктором. Для підтвердження піднімаємо задні колеса, пускаємо двигун і вмикаємо четверту передачу. Переконуємося, що шуми дійсно виходять від редуктора, а не від інших вузлів або деталей.