Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1444 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Деталі коробки перемикання передач

ОПИС КОНСТРУКЦІЇ
На автомобілі встановлена механічна п'ятиступінчаста двох-бальна коробка передач. Вона змонтована разом з головною передачею і диференціалом у єдиний агрегат, корпус якого складається з трьох частин — картера зчеплення, картера коробки і задньої кришки. Місця з'єднань картерів і кришки ущільнені бензомаслостойким герметиком.
Первинний вал коробки передач виконаний у вигляді блоку шестерень. Шестерні первинного валу — ведучі, перебувають у постійному зачепленні з веденими шестернями передач переднього ходу, встановленими на вторинному валу. Всі елементи вторинного валу знімні. Вторинний вал — порожнистий, з радіальними отворами в місцях установки шестерень для змащування зовнішньої поверхні валу. Шестірня п'ятої передачі обертається на втулці. Ведуча шестерня головної
передачі і маточини синхронізаторів встановлено на шліцах вала. Передні кінці валів спираються на роликові підшипники, а задні — на кулькові. Диференціал - двохсателлітний, попередній натяг його підшипників регулюється підбором товщини регулювального кільця, встановленого під зовнішнім кільцем підшипника диференціала.
На корпусі диференціала встановлено задає кільце датчика швидкості автомобіля.

ПРОВЕРКА ТЕХНИЧЕСКОГО СОСТОЯНИЯ КОРОБКИ ПЕРЕДАЧ
Перед тем как приступать к проверке технического состояния, проверяем уровень масла в коробке передач. В коробке, эксплуатирующейся с заниженным уровнем масла в картере, происходит интенсивный износ деталей, что сокращает срок ее службы.
На смотровой канаве или эстакаде осматриваем коробку передач со всех сторон, убеждаемся в отсутствии утечек масла в местах соединения картеров и крышки, а также через сальники приводов колес и штока механизма выбора передач.
Убеждаемся в исправности и правильной регулировке привода выключения сцепления.
Натиснувши педаль зчеплення, вмикаємо по черзі передачі переднього ходу, перевіряємо чіткість їх включення і виключення. При необхідності регулюємо механізм перемикання передач.
Натиснувши педаль зчеплення, вмикаємо передачу заднього ходу. Якщо передача
не включається, то перевіряємо справність соленоїда.
Встановлюємо важіль перемикання передач у нейтральне положення і запускаємо двигун. Натиснувши кілька разів на педаль зчеплення, прислухаємося до звуку роботи підшипників
коробки передач. Він з'являється в момент відпускання педалі зчеплення і зникає при її натисканні.
Гучний шум підшипників свідчить про їх зношення.
Перевіряємо роботу коробки передач в русі. Для цього, рухаючись спочатку з розгоном, а потім з уповільненням, перемикаємо передачі з підвищенням, а потім з пониженням. Перевіряємо чіткість включення і вимикання передач під час руху, роботу синхронізаторів. Переконуємося у відсутності хрускоту, стукотів і інших сторонніх звуків при роботі коробки, а також самовільного вимикання передач при зміні навантаження.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner