Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1444 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Деталі системи охолодження двигуна

Конструкція системи охолодження.

Система охолодження: 1 — розширювальний бачок; 2 — пароотводящий шланг радіатора; 3 — підводить труба насоса системи охолодження; 4 — відвідний шланг радіатора; 5 — радіатор системи охолодження; 6 — кожух вентилятора; 7 — кожух додаткового вентилятора (тільки на автомобілях з системою кондиціонування повітря); 8 — підвідний шланг радіатора; 9 — випускний патрубок головки блоку циліндрів; 10 — датчик покажчика температури охолодної рідини; 11 — шланг відводу рідини від блоку підігріву дросельного вузла; 12 — перепускний шланг; 13 — підвідний шланг отопітеля; 14 — відвідний шланг отопітеля; 15 — наливний шланг розширення
рительного бачка.

Система охолодження — рідинна, закритого типу, з примусовою циркуляцією. Складається з розширювального бачка насоса охолоджуючої рідини, сорочки охолодження двигуна, термостата, з'єднувальних шлангів і радіатора з електричним вентилятором. До системи охолодження приєднаний радіатор отопітеля. Заправляється система охолоджую-щів рідиною через горловину розширювального бачка. Розширювальний бачок виготовлений з напівпрозорої пластмаси, що дозволяє візуально контролювати рівень охолоджуючої рідини. На стінці розширювального бачка нанесені мітки МАХ і MIN, між якими повинен перебувати рівень рідини на холодному двигуні. До лівого верхнього патрубка бачка приєднаний пароотводящий шланг, що з'єднує бачок з радіатором, а до правого верхнього патрубка — шланг відводу рідини від блоку підігріву дросельного вузла. Нижній патрубок бачка з'єднується наливним шлангом з підвідної трубою насоса.
Герметичність системи охолодження забезпечується впускним

Вузли системи охолодження, розташовані на двигуні ззаду: 1 — підводить тру-
ба насоса системи охолодження; 2 — патрубок наливного шланга розширювального бачка;
3 — патрубок відвідного шланга нагрівника; 4 — патрубок підвідного шланга нагрівника;
5 — перепускний шланг; 6 — патрубок шланга відводу рідини від блоку підігріву дрос-
сельного вузла; 7 — шланг підведення рідини до блоку підігріву дросельного вузла;
8 — трійник.

Циркуляцію рідини в системі охолодження забезпечує насос охолоджуючої рідини. Насос охолоджуючої рідини — лопатевий, відцентрового типу, приводиться зубчастим ременем приводу ГРМ.
Рідина надходить до насоса через подводящую трубу, розташовану на задній стінці блока циліндрів під впускним колектором. З насоса рідина під тиском подається в сорочку охолодження двигуна, а звідти — до випускного патрубка головки блоку циліндрів, під яким знаходиться термостат 2 .
На непрогрітому двигуні клапан термостата закритий і перекриває випускний патрубок, ведучий до радіатора системи охолодження. При цьому вся рідина з головки блоку циліндрів через перепускний шланг (надітий на патрубок впускного колектора) потрапляє в трійник, і з нього — в радіатор отопітеля і блок підігріву дросельного вузла, минаючи радіатор системи охолодження, а потім повертається до насоса — малий коло циркуляції. У міру прогріву двигуна, при температурі рідини 87 °С клапан термостата починає переміщатися, відкриваючи випускний патрубок головки блоку циліндрів і пропускаючи потік рідини в радіатор системи охолодження. При температурі 102 °С клапан термостата повністю відкривається і рідина надходить у радіатор системи охолодження, де віддає тепло навколишньому повітрю. Рух рідини через сорочку охолодження двигуна і радіатор системи охолодження утворює велике коло циркуляції. Через блок підігріву дросельного вузла і радіатор отопітеля рідина циркулює постійно і не залежить від положення клапана термостата.
Радіатор системи охолодження складається з двох вертикально розташованих пластмасових бачків, сполучених алюмінієвими трубками з охолоджуючими пластинами, розташованими в один ряд. Рідина надходить у радіатор через патрубок правого бачка, а відводиться через патрубок лівого бачка. Для видалення охолоджуючої рідини є зливний отвір. Електричний вентилятор встановлений в кожусі за радіатором. На автомобілях з системою кондиціонування повітря встановлюються два вентилятора — основний (більшого розміру) і додатковий.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner