Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1444 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Ресори, втулки ресор (сайлентблоки), болти ресор

ПЕРЕДНЯ ПІДВІСКА ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ
На автомобіль встановлюють залежну шкворневую передню підвіску на двох напівеліптичних ресорах. Ресори 13 дволисткові, несиметричні відносно центрового болта. Листи ресори з'єднані між собою центровим болтом 16 із гайкою і хомутом 11, розташованим в задній частині ресори. Передній кінець ресори закріплений через резинометаллический шарнір 4 в кронштейні 5 на рамі 6 автомобіля, задній кінець ― через два гумово шарніра і сережку 12 в кронштейні 8 на рамі автомобіля. Балка 1 передньої підвіски прикріплена до ресорам драбинами 15. До балці 1 через гумові
подушки прикріплені нижні кінці амортизаторів 17, верхні кінці яких також через гумові подушки закріплені на кронштейнах рами. Для обмеження ходу стискання підвіски над ресорами на кронштейнах встановлені гумові буфера 7 стиснення. На кінцях балки 11 передньої підвіски через шворні 15 закріплені поворотні кулаки 16. Ш кворень 15 зафіксований в отворі балки клином 12 (на шкворне виконана лыска під клин). У правому вушку поворотного кулака встановлено гумове ущільнювальне кільце 17. Для сприйняття осьових навантажень в шкворневом з'єднанні між нижнім вушком поворотного кулака і балкою встановлено завзятий підшипник 14 Шворінь повертається у втулках 18 (підшипниках ковзання). Торці шворнів закриті знімними кришками 10, в які вкручені прес-маслянки для змащення втулок 18 шворнів. На цапфі 3 поворотного кулака встановлено маточина 6 переднього колеса. Маточина обертається на двох роликових конічних підшипниках 2 й 8. Зовнішні кільця підшипників запресовані в маточину а внутрішні кільця без натягу встановлені на цапфі кулака. На маточині встановлено гальмівний диск 1. З боку гальмівного щита порожнину маточини ущільнена сальником 9
а зовні ― ковпаком 7. Гайка 5 кріплення передньої маточини законтрена шплінтом. Амортизатори 17 передньої підвіски телескопічні, гідравлічні, двосторонньої дії. Виступаючі з амортизаторів верхні частини штоків захищені від бруду гумовими ковпаками.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner