Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1673 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Деталі зчеплення

Опис конструкції.

Зчеплення ― однодискове, сухе, з центральною нажимною пружиною діафрагмового типу. воно розташоване в алюмінієвому картері, прикріплених болтами до блока циліндрів двигуна і конструктивно об'єднаний з коробкою передач. привід зчеплення гідравлічний, беззазорный, з автоматичною компенсацією зносу фрикційних накладок веденого диска. Кожух зчеплення з'єднаний з маховиком шістьма болтами. В маховику встановлені три штифта,які при установці входять у відповідні отвори кожуха, центрируя його. трьома парами пружних сталевих пластин з заклепками кожух з'єднаний із зовнішнім диском. цей вузол (корзина зчеплення) від балансовано на стенді, тому заміняти його слід цілком. Заміна необхідна при сильному зносі поверхні натискного диска або осаді діафрагменної пружини.

Ведений диск у зборі з пружинним демпфером крутильних коливань встановлений між маховиком і натискним диском "кошика" і може перемещатся за шлицам первинного валу коробки передач. Диск замінюють при осьовому битті в зоні накладок 0.5 мм, при їх розтріскуванні, задирах або нерівномірному зносі, а також якщо відстань від поверхні накладки до заклепок менш 0.2 мм

Вилка виключення зчеплення ― сталевий, штампований, знаходиться в картері зчеплення і гойдається на кульовій опорі (під неї на вилці виконано поглиблення). До кульової опори вилка підтискається пластинчастою пружиною.

Внутрішні кінці вилки впираються в муфту підшипника виключення зчеплення і підтискаються до нього фігурної пружиною. В отвір зовнішнього кінця вилки входить штовхача робочого циліндра гідроприводу зчеплення. Внутрішня пружина робочого циліндра постійно підганяє підшипник виключення зчеплення до пелюсткам діафрагменної пружини кожуха.

Підшипник виключення зчеплення встановлений на муфті, яка при включенні ― виключенні зчеплення переміщується до напрямній втулці. Підшипник не вимагає обслуговування і мастила. Його замінюють у разі посилення шуму при включенні зчеплення.

зчеплення: 1 ― центруюча втулка картера зчеплення; 2 ― центруючий штифт кожуха зчеплення; 3 ― передній підшипник первинного валу; 4 ― маховик; 5 ― натискний диск; 6 ― діафрагмова пружина; 7 ― кожух; 8 ― пружина демпфера; 9 ― маточина веденого диска; 10 ― пружинна пластина; 11 - накладка веденого диска; 12 ― картер зчеплення; 13 ― первинний вал коробки передач; 14 ― підшипник виключення зчеплення; 15 ― вилка виключення зчеплення; 16 ― чохол вилки виключення зчеплення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner