Деталі ходової (підвіски) частини
Особливості конструкції.
Передня підвіска незалежна, важільно-пружинна, типу Макферсон, з телескопічними стійками, витими пружинами, нижніми поперечними важелями і стабілізатором поперечної стійкості.
Основний елемент передньої підвіски - телескопічна стійка, що поєднує функції телескопічного елемента направляючого механізму і деммпфирующего елемента вертикальних коливань колеса відносно кузова.
Стабілізатор поперечної стійкості торсіонного типу встановленими на ньому гумовими подушками з'єднаний з підрамником автомобіля двома скобами, а з нижніми важелем підвіски болтами
Задня підвіска напівнезалежна, важільно-пружинна з поздовжніми важелями, шарнірно закріпленими на кузові автомобіля і пов'язаними між собою поперечною балкою U - подібного перерізу. Поздовжні важелі соеденеы з кузовом сайлентблоками. Циліндричні пружини підвіски. Верхні і нижні кінці пружин спираються на пружні гумові прокладки. У балці підвіски встановлений стабілізатор поперечної стійкості торсіонного типу. На важелях підвіски болтами закріплені нижні кінці телескопічних гідравлічних амортизаторів двосторонньої дії.
- 680 ₴Немає в наявності+380 (93) 066-11-77
- +380 (96) 569-82-23
- +380 (66) 166-45-92
2120076