Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1450 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Деталі системи охолодження

ОПИС КОНСТРУКЦІЇ.

Система охолодження: 1 — шланг відведення охолоджуючої рідини з радіатора нагрівника; 2 — шланг підведення охолоджуючої рідини до радіатора нагрівника; 3 — шланг підвідної труби насоса охолоджуючої рідини; 4 — шланг розширювального бачка; 5 — розширювальний бачок; 6 — пароотводящий шланг радіатора двигуна; 7 — насос; 8 — шланг підведення рідини до дроссельному вузла; 9 — шланг підведення рідини до радіатора двигуна; 10 — шланг відведення рідини з радіатора двигуна; 11 — радіатор двигуна; 12 — пробка зливного отвору радіатора; 13 — електровентилятор радіатора; 14 — насос охолоджуючої рідини; 15 — підводить труба насоса охолоджуючої рідини; 16 — шланг відведення охолоджуючої рідини з дросельного вузла.

Система охолодження двигуна — рідинна, закритого типу з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини і розширювальним бачком. В системі охолодження двигуна використовуються спеціальні рідини на основі суміші води з етилен-гліколем. У них знижена температура замерзання і висока температура кипіння. Крім того, завдяки комплексу додавання присадок, охолоджуюча рідина перешкоджає корозії стінок каналів, не піниться, продовжує термін служби сальника насоса охолоджуючої рідини. Циркуляцію рідини в системі забезпечує відцентровий насос, встановлений в блоці циліндрів. Привід насоса здійснюється зубчастим ременем приводу ГРМ. Система охолодження складається з двох так званих кіл циркуляції. Малий коло не включає в себе радіатор двигуна, і рідина омиває тільки блок циліндрів і головку блоку циліндрів, а також протікає через канал дросельного вузла і радіатор отопите-ля. Радіатор отопітеля вбудований в систему охолодження двигуна та призначений для обігріву салону за рахунок циркуляції через нього гарячої охолоджуючої рідини. При русі по великому колу охолоджувальна рідина проходить через радіатор двигуна, де охолоджується набігаючим потоком повітря. Керує напрямком потоку рідини в системі охолодження двигуна термостат. У ньому встановлено два клапана — основний і перепускний (додатковий). Основний клапан управляє циркуляцією рідини по великому колу, а перепускний — по малому. Клапани пов'язані між собою: коли відкривається один, другий закривається, і навпаки.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner