Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1450 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92

Деталі зчеплення

Зчеплення.

Зчеплення: 1 — напрямна втулка вижимного підшипника; 2 — первинний вал коробки передач; 3 — повідець троса; 4 — вилка виключення зчеплення; 5 — втулка осі вилки; 6 — натискний диск у зборі (корзина); 7 — ведений диск; 8 — маховик; 9 — педаль зчеплення; 10 — механізм автоматичного регулювання довжини троса; 13 — муфта вимикання зчеплення (вижимний підшипник); 15 — кронштейн встановлений на картері коробки передач; 14 — нижній наконечник оболонки троса; А — відстань зсуву повідка, перевіряється при установці троса (27 мм).

Вилка виключення зчеплення повертається в двох втулках. Верхня втулка — пластмасова, знімна, а нижня — бронзова, запресована в картер зчеплення. При повороті вилки зусилля передається на пелюстки натискної пружини через радіально-упорний кульковий підшипник (вижимний підшипник). Підшипник надітий на муфту вимикання зчеплення, через яку він контактує з вилкою приводу вимикання зчеплення. Постійне зачеплення вилки і муфти забезпечує пружина п-подібної форми. Завдяки відсутності зазору в приводі вимикання зчеплення забезпечується постійне притиснення муфти до пелюсткам натискної пружини, при цьому вижимний підшипник безперервно працює. В підшипник закладена мастило на весь термін його служби. Муфта вимикання зчеплення переміщається по напрямній втулці, надягнутої на первинний вал коробки передач та прикріпленої до картеру зчеплення трьома болтами. В процесі експлуатації накладки веденого диска зношуються. Для компенсації цього зносу привід вимикання зчеплення вбудований механізм автоматичного регулювання довжини троса. По мірі зносу накладок важіль вилки виключення зчеплення, повертаючись, натягує трос. При цьому стискається пружина, розташована у втулці механізму регулювання і підтискає фіксатори зубчастого троса наконечника. Фіксатори звільняють наконечник, в результаті чого він вільно витягується з повідця троса, компенсуючи знос накладок диска. При натисканні педалі зчеплення верхній повідець зміщується вгору. При цьому фіксатори обжимають зубчастий наконечник троса, не даючи йому висуватися з корпуса механізму регулювання.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner