Вживаність
Бренд |
Модифікація |
Двигун |
Обсяг |
Паливо |
Рік випуску |
CITROËN |
JUMPER c бортовою платформою/ходова частина |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
CITROËN |
JUMPER c бортовою платформою/ходова частина |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
CITROËN |
JUMPER автобус |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
CITROËN |
JUMPER автобус |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
CITROËN |
JUMPER фургон |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
CITROËN |
JUMPER фургон |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
CITROËN |
RELAY c бортовою платформою/ходова частина |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
CITROËN |
RELAY c бортовою платформою/ходова частина |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
CITROËN |
RELAY Van |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
CITROËN |
RELAY Van |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
CITROËN |
RELAY автобус |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
CITROËN |
RELAY автобус |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
FIAT |
DUCATO c бортовою платформою/ходова частина (250) |
4HV |
100 Multijet 2,2 D |
Дизель |
07.2006 - . |
FIAT |
DUCATO c бортовою платформою/ходова частина (250) |
F1AE0481D |
120 Multijet 2,3 D |
Дизель |
07.2006 - . |
FIAT |
DUCATO c бортовою платформою/ходова частина (250) |
F1AE0481D |
120 Multijet 2,3 D 4x4 |
Дизель |
03.2010 - . |
FIAT |
DUCATO автобус (250) |
4HV |
100 Multijet 2,2 D |
Дизель |
07.2006 - . |
FIAT |
DUCATO автобус (250) |
F1AE0481D |
120 Multijet 2,3 D |
Дизель |
07.2006 - . |
FIAT |
DUCATO фургон (250) |
4HV |
100 Multijet 2,2 D |
Дизель |
07.2006 - . |
FIAT |
DUCATO фургон (250) |
F1AE0481D |
120 Multijet 2,3 D |
Дизель |
07.2006 - . |
FIAT |
DUCATO фургон (250) |
FPT |
120 Multijet 2,3 D |
Дизель |
07.2006 - . |
FIAT |
DUCATO фургон (250) |
F1AE0481D |
120 Multijet 2,3 D 4x4 |
Дизель |
03.2010 - . |
PEUGEOT |
BOXER c бортовою платформою/ходова частина |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
PEUGEOT |
BOXER c бортовою платформою/ходова частина |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
PEUGEOT |
BOXER автобус |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
PEUGEOT |
BOXER автобус |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
PEUGEOT |
BOXER фургон |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
PEUGEOT |
BOXER фургон |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
PEUGEOT |
MANAGER c бортовою платформою/ходова частина |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
PEUGEOT |
MANAGER c бортовою платформою/ходова частина |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
PEUGEOT |
MANAGER автобус |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
PEUGEOT |
MANAGER автобус |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
PEUGEOT |
MANAGER фургон |
4HV (P22DTE) |
2.2 HDi 100 |
Дизель |
04.2006 - . |
PEUGEOT |
MANAGER фургон |
4HU (P22DTE) |
2.2 HDi 120 |
Дизель |
04.2006 - . |
|
|
|
|
|
|
|
|
(GKN)
,
Вал приводу (піввісь),
тип GLAENZER (GKN).
На стороні А вала привода передніх
коліс (півосі) типу GLAENZER
(GKN) встановлюється фіксований
в осьовому напрямку герметизований
трехшиповый шарнір
(типу «Трипод»), що закріплюється в маточині
переднього колеса за допомогою
щлицевого з'єднання і центральної
гайки.
Вал приводу (піввісь),
тип GLAENZER (GKN).
На стороні встановлюється
ковзний герметизований
трехшиповый шарнір (типу «Трипод
»), який за допомогою шліцьового
наконечника з'єднується з ді ф ференциальным
головним механізмом
передачі.
Вали GLAENZER (GKN) відрізняються
від інших валів формою корпусу 1
на стороні маточини (сторона «GE» -
Glaenzer Exterior) і сталевого ковпачка
2 на стороні коробки передач
(сторона «Gl» - Glaenzer Interior).
Вал може бути суцільним або
трубчастим.
Ідентифікація приводних валів
GLAENZER (GKN) проводиться за
діаметрам корпусу зовнішнього і внут-
рішнього шарнірів, наприклад GE76 -
діаметр GE дорівнює 76 мм, GI69 - діаметр
GJ дорівнює 69 мм.
Вал типу PSA
Вал приводу (піввісь), типу PSA
з боку маточини колеса оснащений
кульковим шарніром однакових кутових
швидкостей (Ш РОС), типу «RZEP-
РА» - в якому крутний момент передається
через кульки 3, перекатывающиеся
у спеціальних канавках.
Кульки утримуються в потрібній позиції
сепаратором. Діаметр визначається
зовнішнім діаметром Z
корпусу.
Рис.