1 450 ₴
Ремонт масляного насоса в двигуні ЗМЗ 402.
Виверніть чотири болта А і зніміть кришку Б з маслоприемником Ст.
Вийміть провідну шестерню А з валиком і ведену шестерню Б. Якщо потрібно зняти ведучу шестерню з валика, вибийте штифт. Вийміть шплінт, шайбу пружину і плунжер редукційного клапана, встановлені під шайбою. Зніміть сітку з маслоприемника, відігнувши краю сітки. Промийте деталі насоса бензином і продуйте стисненим повітрям. Якщо на кришці є вироблення від шестерень, її потрібно прошліфувати, щоб не залишилося слідів виробітку. 10.0 см отрите корпус. Якщо він дуже зношений, замініть насос. Перевірте легкість обертання шестерень в корпусі насоса. Вони повинні обертатися
вільно. Перевірте легкість переміщення плунжера редукційного клапана в корпусі. Він повинен переміщатися вільно. Огляньте пружину редукційного клапана. Якщо на ній помітні тріщини, замініть пружину. Довжина і жорсткість пружини підібрані на заводі таким чином, щоб робота редукційного клапана була оптимальною, тому не можна змінювати яким-небудь чином довжину і жорсткість пружини. Довжина пружини у вільному стані має бути 50 мм, для
стиснення пружини до довжини 40 мм необхідно докласти зусилля 43,5-48,5 Н (4,35-4,85 кгс). Якщо пружина не задовольняє хоча б одному з цих вимог, замініть її. Зберіть насос в послідовності зворотній розбиранню. При складанні під кришку насоса потрібно поставити картонну прокладку завтовшки 0,3 мм.
Основні | |
---|---|
Виробник | Truckman |
Країна виробник | Туреччина |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |