1 393 ₴
Загальний принцип роботи та пристрій гальмівних систем у сучасному автомобілі.
Гальмівний механізм переднього колеса дисковий, вентильований, з автоматичним регулюванням проміжку між колодками 2 і диском 1, з плавальною скобою. Рухома скоба утворена супортом 3 з однопоршневим робочим циліндром. Напрямна 4 колодки прикріплена болтами до поворотного кулака. Рухома скоба кріпиться болтами до напрямних пальців 5, встановленим в отвори напрямна колодка. Напрямні пальці змащені консистентним мастилом і захищені гумовими чохлами. У порожнину робочого циліндра встановлений поршень з кільцем ущільнювача. Завдяки пружності цього кільця підтримується оптимальний проміжок між колодками та вентильованим диском, поверхня якого захищена щитом гальма. Під час гальмування поршень під впливом тиску рідини притискає внутрішню колодку до диска, причому сила притискання колодок виявляється однаковою. У разі розгальмовування поршень завдяки пружності кільця відводиться від колодки між колодками й диском утворюється невеликий проміжок.
Гальмівний механізм переднього колеса; 1 — гальмівний диск; 2 - гальмівні колодки; 3 — супорт гальмівного механізму; 4 — напрямний палець супорту; 6 — клапан випуску повітря; 7 — гальмівний шланг.
Основні | |
---|---|
Виробник | Rotinger |
Країна виробник | Польща |
Марка | Hyundai |
Модель | Accent |
Призначення | Передні колеса |
Сумісність з маркою | Hyundai |
Сумісність з моделлю | Accent |
Стан | Новий |
Тип | Вентильовані |
Тип запчастини | Аналог |
Тип техніки | Легковий автомобіль |