3 240 ₴
Регулювання головної передачі заднього моста.
Підшипники головної передачі та положення плями контакту в зачепленні головної пари регулюють на заводі, і, зазвичай, вони не вимагають регулювання необхідного тільки після перебирання моста та заміни деталей, а також у разі великого зношування підшипників. Бічний проміжок у зачепленні головної передачі, що збільшився внаслідок зносу зубців, регулюванням зменшувати не допускається, позаяк це призведе до порушення зачеплення і, як наслідок, до підвищеного шуму заднього моста або ламання зубців. Люфт у конічних підшипниках усувають, не порушуючи взаємного положення ведому та провідної шестерень.
Збирання заднього моста.
Збирання заднього моста ведеться в такому порядку.
Встановлюємо на тягову шестерню регулювальне кільце 8 і напресовуємо внутрішнє кільце заднього підшипника 7 до упору. Під час встановлення нових підшипників тягової шестерні треба відрегулювати положення тягової шестерні, для чого необхідно підібрати товщину регулювального кільця 8.
Запресовуємо зовнішні кільця підшипників тягової шестерні в картер 6 редуктора до упору. Одягаємо на хвостовик тягової шестерні нову розпірну втулку 5 завдовжки 47,5-0,39 мм конусом до різального хвостовика та встановлюємо тягову шестерню в картер редуктора. Встановлюють внутрішнє кільце переднього підшипника 4 на тягову шестерню.
Запресовуємо в картер нову манжету 3 тягової шестерні врівень із торцем картера. Перед запресуванням манжети змащують посадкові поверхні та робочу крайку манжети мастилом Літол-24. Встановлюємо фланець 2 на хвостовик тягової шестерні, навертаємо гайку 1 і регулюємо переднатяг підшипників.
У разі правильного регулювання момент опору обертанню тягової шестерні має становити 1,5-2,0 Н·м для нових підшипників і 0,7-1,0 Н·м — для тих, хто працював. Якщо момент відповідає цим величинам, стопорим гайку, зам'янувши її поясок у паз тягової шестерні. Якщо момент опору обертання виявився меншим, треба повторити збирання, підібравши регулювальне кільце меншої товщини. Якщо більше — треба підібрати
Редуктор заднього моста: 1 — гайка; 2 — фланець; 3 – манжета; 4 — передній підшипник тягової шестерні; 5 – розпірна втулка; 6 — картер редуктора; 7-задній підшипник тягової шестерні; 8 – регулювальне кільце; 9 — корок оливозливного отвору;
10 – тягова шестерня; 11 – прокладка; 12 — підшипник диференціала; 13 — диференціал; 14 — півось; 15 – стопорна пластина; 16 — регулювальна гайка підшипника диференціала; 17 — кришка підшипника диференціала; 18 — відома шестірня головної передачі.
регулювальне кільце більшої товщини. Після регулювання підшипників тягової шестерні встановлюємо в картер диференціал у зборі з підшипниками та ведомою шестернею. Навертаємо регулювальні гайки 16 до зіткнення з підшипниками. Встановлюють кришки 17 підшипників диференціала та загортають болти кріплення кришок моментом, що не перешкоджає обертанню регулювальних гайок.
Регульований переднатяг підшипників диференціала та положення ведому шестерні). Остаточно затягуємо болти
кріплення кришок підшипників диференціала. Кріпимо болтами стопорні пластини 15 підшипників диференціала.
Встановлюємо на фланець редуктора нову прокладку та кріпимо болтами редуктор до заднього моста.
Інші операції зі збирання та встановлення заднього моста проводяться в послідовності, зворотному його зняттю
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Truckman |
Країна виробник | Туреччина |
Стан | Новий |
Марка | ГАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |