1 218 ₴
Електроустаткування виконане по однопровідній схемі - негативні висновки джерел і споживачів електроенергії з'єднані з кузовом автомобіля, який виконує функцію другого проводу. У кінці книги наведено схеми електрообладнання автомобіля.
При ремонті електроустаткування і системи харчування двигуна від'єднайте дріт від клеми «-» акумуляторної батареї. При заміні запобіжників забороняється застосовувати викрутки і металевий інструмент, так як це може призвести до короткого замикання в ланцюгах електрообладнання.
Забороняється від'єднувати комутатор запалювання і акумуляторну батарею на працюючому двигуні, так як це призведе до виходу з ладу регулятора напруги і елементів електронного обладнання автомобіля. При перевірці ланцюгів електроустаткування забороняється замикати на «масу» проводи
(перевіряти справність ланцюгів «на іскру»), так як це може призвести до виходу з ладу елементів електрообладнання. Забороняється навіть короткочасно з'єднувати висновок «30» генератора з «масою» (перевіряти роботу генератора «на іскру»), так як це призведе до виходу з ладу діодів випрямного блоку генератора. Перевіряти генератор на автомобілі можна тільки вольтметром і амперметром. Щоб уникнути виходу з ладу діодів випрямного блоку забороняється перевіряти їх мегомметром або контрольної лампою, що живиться напругою більше 12 В, а також перевіряти такими приладами
ланцюги електрообладнання на автомобілі без від'єднання проводів від генератора. Перевіряти опір ізоляції обмотки статора генератора підвищеною напругою необхідно на генераторі, знятому з автомобіля, при від'єднаних від випрямного блоку виводах обмотки статора.
При проведенні електрозварювальних робіт на автомобілі необхідно від'єднувати дроти від клем акумуляторної батареї і від генератора.
Не торкайтеся елементів системи запалювання і високовольтних проводів на працюючому двигуні.
Не прокладайте проводів низької і високої напруги в одному джгуті. При зарядці акумуляторної батареї на автомобілі за допомогою зарядного пристрою від'єднайте дроти від клем акумулятора.
Схема включення фар і протитуманного світла: 1 - блок-фари; 2 - монтажний блок; 3 - вимикач запалювання; 4 - перемикач зовнішнього
освітлення; 5 - задні ліхтарі; 6 - перемикач світла фар; 7 - запобіжник заднього протитуманного світла; 8 - вимикач заднього протитуманного світла; 9 - комбінація приладів з контрольними лампами дальнього світла фар (праворуч) і заднього протитуманного світла (ліворуч); К5 - реле
включення дальнього світла фар; К11 - реле включення ближнього світла фар. А - вигляд на піновий роз'єм блок-фари: а - штекер ближнього світла; б - штекер
дальнього світла; в - штекер габаритного світла; г - штекер маси. Б - к висновку «30» генератора
Схема включення зовнішнього освітлення з фрагментом (а) схеми з'єднань системи стоянкового світла (для автомобілів випуску
до 1988 р.): 1 - вимикач подкапотной лампи; 2 - блок-фари з лампами габаритного світла; 3 - подкапотная лампа; 4 - монтажний блок; 5 - перемикач
зовнішнього освітлення; 6 - перемикач стоянкового світла в підрульовий перемикач; 7 - комбінація приладів з контрольною лампою зовнішнього
освітлення; 8 - задні ліхтарі з лампами габаритного світла; 9 - ліхтарі освітлення номерного знаку; 1 0 - вимикач освітлення приладів; 1 1 - вимикач запалювання; 12 - контактні перемички на місці установки реле контролю справності ламп; А - до клеми «INT» вимикача запалювання; Б - до клеми «Р» вимикача запалювання; В - до штекеру «6» колодки Ш1 монтажного блоку; М - до ламп освітлення приладів і до ламп підсвічування табло і вимикачів
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Сумісність | ВАЗ 2108 1984-2003, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2109 1987-2011 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Стан | Новий |
Тип | Автомобільні дроти |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |