4 386 ₴
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ
Карданна передача складається з двох валів: проміжного 2 і заднього 7, а також проміжної опори 5 з підшипником 22. Карданні вали з'єднані між собою карданним шарніром.
На передньому кінці проміжного карданного валу шарнірно закріплена ковзна вилка 1 з внутрішніми шліцами. Шлицевой частиною ковзної вилки проміжний карданний вал з'єднаний з вторинним валом коробки передач. Для запобігання з'єднання карданного валу і коробки передач від забруднень служить грязеотражатель, встановлений зовні ковзної вилки. Задній кінець проміжного карданного валу являє собою шийку і шлицевую частина. На шийку напрессован підшипник 22 з проміжною опорою 5 карданної передачі з підшипником в зборі, а на шлицевую частина проміжного карданного валу встановлена шлицевая вилка 16. Корпус проміжної опори прикріплений двома болтами до кронштейна 4, який, у свою чергу, прикріплений до рами в чотирьох точках. Від осьового переміщення шлицевая вилка
Карданна передача: 1 - скользящ а вилка; 2 - проміжний карданний вал; 3, 6 - відбивачі;
4 - кронштейн проміжної опори; 5 - проміжна опора; 7 - задній карданний вал; 8 - фланець карданного
вала; 9 - фланець провідної шестерні головної передачі; 10 - голчастий підшипник хрестовини; 11 - хрестовина;
12 - стяжний болт; 13 - стопорная шайба; 14 - стопорная пластина; 15 - ущільнювальне кільце; 16 - шлицевая вилка;
17 - ущільнювальна манжета; 18 - відбивач; 19 - захисний ковпачок; 20 - прес-м асленка; 21 - стопорне
кільце; 22 - підшипник проміжної опори
зафіксована стяжним болтом 12 і П-образної стопорною пластиною 14. Болт укручений в тіло валу. Від мимовільного вивертання болт застопорений шайбою 13 із загнутими на його головку краями. У карданну передачу входять три однакових по конструкції шарніра. У кожному шарнірі є хрестовина 11, цапфи якої служать внутрішніми опорами для голчастих підшипників 10, встановлених у вушках вилок. У вушках підшипники зафіксовані стопорними кільцями 21. У карданної передачі виробництва фірми «TIRSAN KARDAN» стопорні кільця відсутні, а підшипники зафіксовані у вушках вилок кернением. Для захисту від забруднень і утримання мастила в підшипниках внутрішні кінці хрестовин обладнані ущільнювальними манжетами 17. У кожну хрестовину ввернута прес-маслянка 20 для поповнення мастила в голчастих підшипниках. Фланець 8 заднього шарніра заднього карданного валу 7 прикріплений до фланця 9 провідної шестерні головної передачі чотирма болтами з гайками.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Аналог |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Користувацькі характеристики | |
Модель | Next A21R22 |