3 111 ₴
Демонтаж шатунно-поршневої групи на автомобілі.
Роботу проводимо для оцінки стану деталей шатунно-поршневої групи (ШПГ) і циліндрів двигуна при зниженні компресії в циліндрах, а також при виникненні стукотів поршнів, поршневих пальців і шатунних підшипників колінчастого вала. При необхідності можна замінити дефектні деталі ШПГ, не демонтуючи двигун. Роботу виконуємо на оглядовій канаві або естакаді. Знімаємо головку блоку циліндрів двигуна. Знімаємо піддон картера і маслоприемник
Головкою Е-10 послаблюємо затяжку двох гвинтів кріплення кришки шатуна (поршень при цьому повинен перебувати в нижній мертвій точці).
Вивертаємо гвинти...
...і знімаємо кришку шатуна.
Зрушуємо нижню голівку шатуна з шийки колінчастого валу.
Впираючись дерев'яною ручкою молотка в роз'єм нижньої головки шатуна, проштовхуємо шатун з поршнем вгору до моменту виходу поршневих кілець з циліндра.
При виконанні цієї операції будьте обережні - не пошкодите нижньої головку шатуна дзеркало циліндра.
Виймаємо поршень з шатуном з циліндра.
Аналогічно демонтуємо поршні з шатунами з інших циліндрів. Проводимо оцінку технічного стану циліндрів і деталей ШПГ
Основні | |
---|---|
Виробник | AMP |
Країна виробник | Польща |
Марка | ВАЗ |
Матеріал | Алюмінієвий сплав |
Модель | 2170 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2170 |
Стан | Новий |
Тип | Литі |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |