625 ₴
РЕМОНТ КАРБЮРАТОРА ДВИГУНІВ ЗМЗ-4025, ЗМЗ-4026 , ЗМЗ-4061 І ЗМЗ -4063.
Розбирати карбюратор слід тільки в крайньому випадку, якщо промивання і продування стисненим повітрям без розбирання не усувають заїдання дросельної і повітряної заслінок і не призводять до повного очищення жиклерів і каналів від відкладень.
Вам вимагатиму ться: головка «на 10», ключі «на 12», «на 22», викрутки з хрестоподібним і плоским лезом , пасатижі з тон кім і губок і, плоскогубці або круглогубці.
КОРИСНА ПОРАДА
Роботи з карбюратором проводите на чистомверстаке, розкладайте зняті деталі так, щоб не переплутати їх при складанні.
1. Від'єднайте тягу Б приводу повітряної заслінки від профільного важеля, вийнявши шплінт А з отвору на її вигнутому кінці.
2. Виверніть сім гвинтів кріплення кришки до корпусу і зніміть кришку карбюратора.
3.Ви поверніть два гвинти кріплення корпусу дросельних заслінок і, вивівши із зачеплення сполучну сережку, зніміть
корпус.
4. Виверніть три гвинти А кріплення і зніміть кришку Б вакуумної діафрагми пускового пристрою карбюратора.
5. На звороті кришки карбюратора виведіть із зачеплення з важелем пускового пристрою відігнутий кінець штока
діафрагми пускового пристрою карбюратора. Зніміть діафрагму А з кришки карбюратора.
КОРИСНА ПОРАДА
Рекомендуємо при кожній розбирання карбюратора для підвищення надійності пускового пристрою замінювати діафрагму нової, так як деформована працювала діафрагма при повторній установці займе іншу позицію, і буде мати завідомо знижений ресурс.
6. Від'єднайте оттяжную пружину 1 повітряної заслінки від пальця кришки. Виверніть два гвинти 2 кріплення і зніміть кришку 3 канали вентиляції поплавцевої камери. Виверніть гвинт 4 кріплення і зніміть розпилювач
5 еконостата.
7.Акуратно зніміть з нижнього фланця корпусу теплоізоляційну прокладку
8. Виверніть два гвинти А кріплення і зніміть мікровимикач Б системи економ айзера примусового холостого
ходу.
9. Виверніть викруткою заглушку 1 отвори осі поплавця і вийміть розташовану під нею алюмінієву ущільнювальну шайбу. Пінцетом або круглогубцями вийміть вісь поплавця і зніміть поплавець 4 і голку 3 запірного клапана. Виверніть сідло 2 з корпусу карбюратора.
10.Зніміть чотири гвинти кріплення і зніміть кришку прискорювального насоса разом з важелем.
ПРИМІТКА
Без крайньої необхідності не выпрессовывайте з кришки вісь важеля приводу і не знімайте важіль.
11. Зніміть діафрагму прискорювального насоса і розташовану під нею віджимну пружину
ПРИМІТКА
При кожній розбирання карбюратора або прискорювального насоса рекомендуємо замінювати його діафрагму нової, так як працювала деформована діафрагма при повторній установці займе іншу позицію, і буде мати завідомо знижений ресурс.
12.Виверніть пустотіла топливопроводящий болт А і зніміть його разом з колектором Б і алюмінієвими ущільнювальними шайбами Ст. Вийміть з колектора Б топливопроводящий болт А разом з сітчастим фільтром і зніміть з нього алюмінієві ущільнювальні шайби Ст.
13.Виверніть стінки з поплавкової камери зливну пробку з ущільнювальною шайбою.
14. Виверніть з корпусу повітряні 3 і паливні 2 жиклери головної дозирующейсистемы, повітряні жиклери 4 і 5 холостого ходу та перехідної системи. Відверніть розташовані з боків корпусу різьбові пробки 1 і виверніть паливні жиклери системи холостого ходу та перехідної системи розташовані під пробками. Виверніть пустотіла
топливопроводящий гвинт 6 кріплення розпилювача прискорювального насоса і зніміть розпилювач 7 разом з ущільнювальними алюмінієвими шайбами.
15.Виверніть три гвинти кріплення і зніміть з корпуса карбюратора блок А ЕПХХ разом з ущільнювальною прокладкою.
16.При необхідності заміни діафрагми ЕПХХ зніміть чотири гвинти кріплення клапана ЕПХХ і зніміть клапан у зборі. Потім, акуратно відокремивши від діафрагми кришку клапана, вийміть з корпуса клапана діафрагму разом з пружиною.
17.Для розбирання механізму привода дросельних заслінок потрібно відвернути гайки кріплення деталей привода на осях заслінок, попередньо промаркировав розташування деталей на осях, і зняти деталі.
18.Після розбирання промийте деталі карбюратора спеціальною рідиною, ацетоном або розчинником нітрофарб, потім продуйте стисненим повітрям всі канали в деталях карбюратора.
Основні | |
---|---|
Виробник | Пекар |
Марка | ГАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Стан | Новий |
Модель | Газель |
Кількість камер карбюратора | Двокамерні |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |