7 140 ₴
СТАРТЕР ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА
СТАРТЕРА СТ230-Б4 (42.3708-10, 6012.3708),
На автомобілі з двигунами сімейств ЗМЗ-406 і ЗМЗ-405 встановлюють стартер 42.3708-10, або 6012.3708, або 51.3708
або 8012.3708, або 406.3708 (на картері зчеплення з правого боку), на автомобілі з двигунами сімейства ЗМЗ-402 - СТ230-Б4, або 422.3708, або 4216.3708-01, або 4227.3708 (з лівого боку картера зчеплення). Всі стартери,
представляють собою електродвигун постійного струму з електромагнітним збудженням, аналогічні по конструкції
і настановних розмірів, вони розрізняються тільки технічними характеристиками і. У стартері чотири полюси. Зверху на корпусі стартера встановлено тягове реле з двома обмотками - втягує і утримує. При повороті ключа в замку запалювання в положення «II» замикається ланцюг живлення обмоток тягового реле. Якір реле втягується і через важіль вводить в зачеплення шестірню стартера із зубчастим вінцем маховика двигуна. В кінці ходу якір включає ланцюг живлення стартера і одночасно відключає втягуюче обмотку реле (живлення подається тільки на утримуючу обмотку). При поверненні ключа в замку запалювання в положення «I» відключаються ланцюга живлення стартера і утримуючої обмотки, під дією пружини якір виводить шестірню стартера із зачеплення із зубчастим вінцем маховика. Пристрій стартера
(рис. 10.5) показано на прикладі стартера СТ230-Б4. Розбирання наведена на прикладі стартера 42.3708-10, інші стартери розбирають практично аналогічно.
КОРИСНІ ПОРАДИ
Щоб уникнути багатьох несправностей стартера при його експлуатації дотримуйтеся простих правил. При пуску двигуна вмикайте стартер не більше ніж на 1 0 -1 5 с і повторно - через 2 0 -3 0 с. Безперервна тривала
робота стартера може привести до перегріву обмоток якоря і статора. Якщо після трьох спроб двигун не пускається, то слід перевірити і усунути несправності в системі живлення двигуна або запалювання. Після пуску двигуна негайно вимкніть стартер, так як тривалий обертання маховиком шестерні приводу (особливо при натиснутій педалі акселератора) може привестик заклинювання обгінної муфти стартера. Не допускається пересувати автомобіль з допомогою стартера - це викличе його значну перевантаження і пошкодження.
Рис. 1 0 .5 . Стартер С Т230-Б 4: 1 - заглушка; 2 - крыш ка со стороны привода; 3 - ось рычага; 4 - вал ротора; 5 - шестерня привода; 6 - привод стартера; 7 - ротор; 8 - промежуточная опора; 9 - рычаг привода; 10 - корпус; 11 - обмотка статора; 12 - полюс; 13 - заклепка; 14 - якорь тягового реле; 15 - опорная шайба пружины ; 16 - пружина якоря реле; 17 - корпус тягового реле; 18 - удерживающая обмотка; 19 - втягивающая обмотка; 20, 23 - пружины ; 21 - контактный диск; 22 - крышка тягового реле; 24 - контактный болт; 25 - вывод; 26, 39 - изоляционные втулки; 27 - пружина щетки; 28 - кришка зі сторони колектора; 29 - ущільнювальне кільце; 30 - стяжний болт; 31 - захисний кожух; 32 - щітка; 33 - тримач щітки; 34 - упорне кільце; 35 - стопорне кільце; 36 - упорна шайба; 37 - обмотка ротора; 38 - плунжер якоря реле;
40, 41 - захисні ковпаки; 42 - колектор; 43 - втулка валу ротора
Основні | |
---|---|
Виробник | БАТЕ |
Країна виробник | Білорусь |
Марка | ГАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Модель | Газель |
Редуктор | Так |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |