3 000 ₴
Диск зчеплення ведмедиковий укомплектований дрібними пружинами для забезпечення м'якості та довговічності.
Кілька слів про пристрій зчеплення в автомобілях ГАЗ.
На автомобілі з двигуном і ЗМЗ — 4061, ЗМЗ — 4063, ЗМЗ — 40522 і ЗМЗ-40524 встановлюють тільки зчеплення з діафрагмінною пружиною з дзвоноподібним картером (нерознімним). Привод вимкнення зчеплення один і той же для зчеплення обох типів. Різниця полягає в розміщенні робочого циліндра приводу: на двигунах ЗМЗ — 4025 і ЗМЗ — 402 6 він розташований із лівого боку картера зчеплення, а на інших двигунах — з правого боку. Інші агрегати трансмісії (коробка передач, карданне передавання та задній міст) одні й ті ж для всіх автомобілів.
Зчеплення з периферійним розташуванням пружин: 1 — верхня частина картера зчеплення; 2 — вилка
вимкнення зчеплення; 3 — кульова опора; 4 — нижня частина картера зчеплення; 5 — брудозахисний чохол; 6 — внутрішня натискна пружина; 7 — зовнішня натискна пружина; 8 — захисний чохол; 9 — штовхач; 10 — поршень;
11 — манжета; 12 ― пружина; 13 — клапан; 14 — робочий циліндр; 15 — натискний диск; 16 — теплоізоляційна шайба;
17 — маховик; 18 — відовий диск; 19 — відтискний важіль; 20 — фрикційні накладки; 21 — опорна вилка;
22 — підшипник вимкнення зчеплення; 23 — муфта вимкнення зчеплення; 24 — кожух зчеплення; 25 — кришка переднього підшипника первинного вала з напрямною втулкою; 26 — первинний вал коробки передач.
ВИКИСТАННЯ І ДЕФЕКТУВАННЯ ДЕТАЛІЇ ЗЧЕПЛЕННЯ
Очистьте> від пилу та бруду натискною та відомою, а також робочу поверхню маховика.
Огляньте ведомий диск. Трещини на деталях ведмедика не допускаються. Перевірте знос фрикційних накладок 1. Якщо головки заклепок 2 втоплені менш ніж на 0,2 мм, поверхня фрикційних накладок замаслена або ослаблені заклепувальні сполуки, то замініть ведомий диск (або фрикційні накладки). Перевірте надійність фіксації демпферних пружин 3 у гніздах маточини ведмедого диска. Якщо пружини зламані, замініть диск. На фрикційній шайбі 4, розташованій під натискною пружиною 5 гастелі крутильних коливань, не має бути слідів зносу, перегрівання або механічних пошкоджень. Перевірте биття ведмедика в площині тертя, якщо під час візуального огляду виявлено його короблення. Якщо биття більше 0,7 мм, замініть диск.
З. Огляньте робочі поверхні тертя маховика та натискного диска. За наявності глибоких рисок, явних слідів зносу та перегрівання в разі ослаблення заклепкових з'єднань деталей, замініть дефектні вузли.
ЗАСТОСУВАННЯ
Поверхня натискного диска та маховика за наявності на них задирок і кільцевих рисокможно відновити проточкою і шліфуванням, але товщина натискного диска після оброблення має бути не менш ніж 14,0 мм, а товщина маховика (розмір від обробленої поверхні до площини прилягання до фланцю колінчастого вала) — не менш ніж 19 мм. У цьому разі після складання перевірте на спеціальному пристосуванні натискне зусилля й розташування кінців пелюсток діафрагмінної пружини.
Основні | |
---|---|
Марка | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Волга |
Модель | Газель |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | SACHS |
Країна виробник | Німеччина |
Тип зчеплення | фрикційне |
Тип комплектуючого | Диск зчеплення |