ПОМИРНІ ПО КУЗОВОМУ РЕМОНТУ
Дуже часто на лакофарбовому покритті автомобіля виникають пошкодження (школи, подряпини тощо), які не вдається видалити поліруванням. У цьому разі необхідно зробити наступне.
1. Очистьте> до металу місця пошкодження лакофарбового покриття (без пошкодження кузова). Простіше всього скористатися сумішшю-змивкою.
2. Видаліть іржу за допомогою абразивних інструментів, наприклад, наждачного паперу.
3. Знежирте розчинником очищену поверхню.
4. Обробіть залишки іржі перетворювачем іржі згідно з інструкцією виробника.
5. Заґрунтуйте підготовлену поверхню.
6. Підберіть колір фарби або зверніться для цього до фахівця
ЗАСТОСУВАННЯ
Зазвичай для фарбування використовують емаль холодного сушіння, оскільки вона не вимагає спеціального обладнання для сушіння (теплових гармат, технічних фенів тощо).
7. Покрийте фарбою заґрунтовану поверхню. Емаль накладає пензлем або розпилювачем у три-чотири шари (ребре до 6 шарів). Якщо на кабіні або кузові утворилася вм'ятина (наприклад, від удару), спочатку вирішите, що ефективніше: заміна пошкоджених бокс елемента (крило, двері), його рихтування (правка) або просто виправлення пошкодження шпаклівкою (для дрібних вм'ятин).
ЗАСТОСУВАННЯ
Шпаклівку рекомендується класти або на ґрунт (у разі ґрунту-перетворювача це обов'язково), або під нього. Тип шпаклівки має підходити до образу ґрунту. Інакше не вдасться домогтися якісного покриття: відбудеться відшарування. Після затвердіння шпаклівки її шар треба вирівняти з довколишньою поверхнею.
Це можна зробити наждачним папером вручну або спеціальним електроінструментом.
У всіх випадках необхідно зупинити (законсервувати) іржу, оскільки руда іржа (на відміну від окалини) може рости, роз'єднуючи основний метал, якщо немає не тільки води, а й повітря. У будь-якому разі відразу у разі виявлення пошкодження лакофарбового покриття місце пошкодження треба обробити сумішшю типу «Мовіль» або аналогічним. Він оберігає метал кузова від іржі, у разі потреби його легко можна видалити ганчіркою, намоченою розчинником або вайт-спіритом.
У гаражних умовах серйозні пошкодження (наприклад, після аварії) дуже важко усунути, оскільки для цього потрібне спеціальне обладнання (стапелі тощо), яке дає змогу відновити правильну геометрію кузова та рами автомобіля. Оскільки це обладнання дороге, радимо звернутися в майстерню, що спеціалізується на кузовному ремонті. Після відновлення лакофарбове покриття краще обробити спеціальними поліролями для надання блиску та запобігання дрібним подряпинам.