6 528 ₴
СТАТЕР ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА
СТАТЕРА СТ230-Б4 (42.3708-10, 6012.3708),
На автомобілі з двигунами сімейства ЗМЗ-406 і ЗМЗ-405 встановлюють стартер 42.3708-10, або 6012.3708, або 51.3708
або 8012.3708, або 406.3708 (на картері зчеплення з правого боку), на автомобілі з двигунами сімейства ЗМЗ-402 — СТ230-Б4, або 422.3708, або 4216.3708-01, або 4227.3708 (з лівого боку картера зчеплення). Усі стартери,
є електродвигун постійного струму з електромагнітним збудженням, аналогічний за конструкцією
і установлювальним розмірам, вони розрізняються тільки технічними характеристиками і. У стартері чотири полюси. Зверху на корпусі стартера встановлено тягове реле з двома обмотками — втягувальною та утримує. Під час повороту ключа в замку запалювання в положення «II» замикається ланцюг живлення обмоток тягового реле. Якір реле втягується і через важіль вводить у зачеплення шестерню стартера з зубчастим вінцем маховика двигуна. Наприкінці ходу якір містить ланцюг живлення стартера й одночасно вимикає обмотування реле (живлення подається тільки на утримувальну обмотку). Під час повернення ключа в замку запалювання в положення «I» вимикаються ланцюги живлення стартера та утримує обмотки, під дією пружини якір виводить шестерню стартера із зачеплення з зубчастим вінцем маховика. Пристрій стартера
(мал. 10.5) показано на прикладі стартера СТ230-Б4. Розбирання наведене на прикладі стартера 42.3708-10, інші стартери розбирають практично аналогічно.
ПОЛЕЗНІ ПОРАДКИ
Щоб уникнути багатьох несправностей стартера під час його експлуатації дотримуйтесь низки простих правил. Під час пуску двигуна вмикайте стартер не більш ніж на 1 0 -1 5 с і повторно — через 2 0-3 0 с. Безперервна тривала
робота стартера може призвести до перегрівання обмоток якоря та статора. Якщо після трьох спроб двигун не пропускається, треба перевірити й усунути несправності в системі живлення двигуна або запалювання. Після пуску двигуна негайно вимикайте стартер, позаяк тривале обертання маховиком шестерні приводу (особливо притримуючи педалі акселератора) може призвести до заклинювання обгінної муфти стартера. Не допускається пересувати автомобіль за допомогою стартера — це викличе його чимале перевантаження й пошкодження.
Рис. 1 0 .5 . Стартер З Т230-Б 4: 1 — заглушка; 2 - дахи ка з боку привода; 3 - вісь важеля; 4 — вал ротора; 5 - шестерня приводу; 6 — привод стартера; 7 - ротор; 8 - проміжна опора; 9 - важіль приводу; 10 - корпус; 11 - обмотка статора; 12 - полюс; 13 - заклепка; 14 — якір тягового реле; 15 — опорна шайба пружини; 16 - пружина якоря реле; 17 - корпус тягового реле; 18 - утримувальна обмотка; 19 - стягувальна обмотка; 20, 23 - пружины ; 21 — контактний диск; 22 - кришка тягового реле; 24 — контактний болт; 25 - вывод; 26, 39 — ізоляційні втулки; 27 - пружина щетки; 28 — кришка з боку колектора; 29 - ущільнювальне кільце; 30 - стяжний болт; 31 — захисний кожух; 32 - щітка; 33 - тримач щітки; 34 - наполегливе кільце; 35 - стопорне кільце; 36 - упорна шайба; 37 - обмотка ротора; 38 - плунжер якоря реле;
40, 41 — захисні ковпаки; 42 - колектор; 43 — втулка вала ротора
Основні | |
---|---|
Сумісність з маркою | УАЗ |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з моделлю | 469, Волга, 452 |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | УАЗ |
Редуктор | Так |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Код запчастини | 57323708 |