Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1410 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Редуктор моста заднього Газель NEXT, Бізнес Cummins ISF 2.8 (10х43) 330 Н*м (10х43) (виробництво ГАЗ)

Редуктор моста заднього Газель NEXT, Бізнес Cummins ISF 2.8 (10х43) 330 Н*м (10х43) (виробництво ГАЗ)

  • Немає в наявності
  • Код: А21R22-2402010

35 705 

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Метод перевірки якості складання редуктора.

Перевірка зачеплення по п'яті контакту. Після остаточного збирання та регулювання головного передавання моста треба перевірити зачеплення шестерень. Для цього необхідно нанести на зубці ведому шестерні тонким шаром густо розведений сурик. Треба врахувати, що дуже рідкий розчин розтікається й забруднює поверхню зубів, занадто густий — не вичавлюється з проміжків між зубами.

 При гальмуванні ведому шестерню, обертають в обох напрямках тягловий доти, поки не об'єднається чітка пляма контакту.

  Зачеплення вважається правильним, якщо на обох сторонах зубців ведому шестерні пляма контакту буде рівномірно розташована ближче до вузького торцю зуба, займаючи 2/3 його довжини, не виходячи на вершину та основу зуба.

     Розбирання заднього моста Газелі Бізнес
Роботу виконують на оглядовій канаві або естакаді з помічником.
Зливаємо олію.
Очищаємо картер головної передачі від бруду.
Виймаємо півосьи з обох боків автомобіля.

Ключом або головкою «на 14» закочуємо десять болтів кріплення редуктора до балки заднього моста.

Виймаємо редуктор із балки, намагаючись не пошкодити прокладку.
Для зручності роботи...

... встановлюємо редуктор на стенд.

Заміряємо момент опору обертанню тягової шестерні.
Це необхідно для подальшого регулювання підшипників редуктора після збирання.

Кернером помріяємо взаємне розташування кришок підшипників диференціалу та їхніх гайок, а також самих кришок і картера.
Знімаємо фланець тягової шестерні з манжетою

Ключом «на 12» закочуємо болти стопорних пластин.

Знімаємо стопорні пластини.

Ключом або головкою «на 17» закочуємо болти кришки підшипника.

Знімаємо кришку.
Аналогічно знімаємо другу кришку.

Спеціальним ключем або великою викруткою, що відвертається, гайки підшипників...

... і знімаємо їх.


Знімаємо коробку диференціала з відомою шестернею.

Якщо підшипники не замінюються, помічаємо їх зовнішні кільця, щоб під час складання встановити їх на колишні місця.
Ведуча шестерня встановлюється на коробку диференціала тільки в одному положенні, тому, щоб спростити збирання, помріяємо взаємне розташування шестерні та коробки диференціала.

Ключом або головкою «на 17» закочуємо десять болтів кріплення ододної шестерні. Легкими ударами молотка через ви
колодку з м'якого металу збиваємо шестерню з коробки диференціалу...

... і знімаємо її.

Для лап знімача на коробці диференціала передбачені спеціальні виїмки.

Спеціальним знімачем...

... знімаємо внутрішнє кільце підшипника.
Аналогічно знімаємо другий підшипник.
Якщо немає знімача, вставляємо зубило між торцем внутрішнього кільця підшипника та коробкою диференціала.

Наносячи удари по зубилу, зсувається внутрішнє кільце підшипника.

У вбудований проміжок вставляємо дві потужні викрутки (або монтажні лопатки) і спресовуємо...

 

... Внутрішнє кільце підшипника із сепаратором і роликами.

Кернером зазначаємо взаємне розташування частин коробки диференціала й осей сателітів.

Ключом «на 13» закочуємо вісім болтів, що з'єднують дві частини коробки диференціала.

Обережно постукаючи молотком через м'яку виколотку...

...роз'єднуємо коробку диференціала.

...і її опорну шайбу.

Виймаємо осі разом із сателітом
ми з їхніми шайбами.

Знімаємо з осей сателіти та шайби.

Знімаємо другу напівосьову шестерню...

...і її опорну шайбу.

Виймаємо тягову шестерню з картера редуктора (її можна вибити ударами молотка по торцю вала через проставляння з м'якого металу) і внутрішнє кільце переднього підшипника.

Знімаємо розпірну втулку.

Спресовуємо із хвостовика шестерні внутрішнє кільце заднього підшипника.

Знімаємо регулювальне кільце тягової шестерні.

Виколоткою вибиваємо зовнішнє кільце переднього підшипника...

... і виймаємо його.

Аналогічно вибиваємо зовнішнє кільце заднього підшипника. Перед складанням промиваємо всі деталі в гасі або дизельному паливі та оглядаємо їх. На деталях неможливі будь-які тріщини. На зубах шестерень не має бути задирок, вифарбувань і сильного зношування. Підшипники мають обертатися легко без клацань і заїдань. На роликах і кільцях неприпустимі фарбування, відколи та сильний знос. Сепаратори підшипників не мають мати розривів і деформацій. Пошкоджені та зношені деталі замінні.

Основні атрибути
МаркаГАЗ
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
СтанНовий
ТипЗадній міст
ВиробникCummins
Користувацькі характеристики
МодельNext A21R22
Інформація для замовлення
  • Ціна: 35 705 
Редуктор моста заднього Газель NEXT, Бізнес Cummins ISF 2.8 (10х43) 330 Н*м (10х43) (виробництво ГАЗ)Редуктор моста заднього Газель NEXT, Бізнес Cummins ISF 2.8 (10х43) 330 Н*м (10х43) (виробництво ГАЗ)
Немає в наявності
35 705 
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner