1 850 ₴
Виробництво Авто Престиж Росія.
Універсальні кріплення
Деталь виготовлена з високоякісного матеріалу за новою технологією отримання металевих відливок високої точності та складності — лиття за моделями з пінопласту, що називається литтям за газифікованими моделями (ЛГМ), англомовна назва ЛГМ — Lost Foam Casting Process дослівно означає процес лиття у разі втрати піни, має на увазі використання пінопластової моделі. Тим часом, за 50 років від часу свого виникнення річний обсяг виробництва відливок у світі цим способом досяг 1,5 млн. тонн.
КОРОБКА ПЕРЕДАВ
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ
На автомобіль встановлюють п'ятиступеневу коробку передач із тривальною схемою. Картер коробки передач виготовлений з алюмінієвого сплаву та складається з двох частин — переднього 23 (рис. 6.7) і заднього 1 карточкарів Для забезпечення співвідношення опор валів і отворів під штоки механізмів перемикання матери центруються установними втулками,
запресованими в передній картер. Передній і задній картери з'єднані між собою десятьма болтами 6. Для забезпечення герметичності між картерами встановлена паронітова прокладка 10 завтовшки 0,33 мм. Шестірня первинного вала 30, атакоже шестерні I, II, III, V передач і передавання заднього хо-
Рис. 6 .7 . Коробка передач: 1 — задній картер коробки передач із подовжувачем; 2 — вторинний вал; 3 — привод спидометра; 4 — підшник блока шестерень; 5 — блок шестерень;
6 — болт; 7 — блокувальний її кільце синхронізатора шестерні V передавання; 8 — синхронізатор V передавання та передавання заднього ходу; 9 — блокувальне кільце синхронізатора шестерні заднього ходу; 10 — прокладка; 11 — болт кріплення осі проміжної шестерні заднього ходу; 12-ось проміжної шестерні заднього ходу; 13 — голчастий підшипник; 14- проміжна шестерня заднього ходу; 15 — штифт; 16 — болт кріплення осі проміжної шестерні заднього ходу; 17 — блокувальне кільце синхронізатора шестерні I передачі; 18 — маточина синхронізатора I та I I передач; 19 — блокувальне кільце синхронізатора шестерні I I передачі; 20-гольчастий підшипник; 21 — корок оливналивного отвору; 22 — півкільце; 23 — передній картер коробки передач; 24 — регулювальне кільце; 25 — упорна шайба; 26, 27 — стопорні кільця; 28 — сальник; 29 — дахи ка підшипника первинного вала з напрямною втулкою; 30 — первинний вал; 31 — вимикач світла заднього ходу; 32 — підшипник первинного вала; 33 ― передний подшипник вторичного вала; 34 — стопорне кільце; 35 — блокувальне кільце синхронізатора шестерні IV передавання; 36 — сапун; 37 — вилка перемикання I I I і IV передач; 38 — болт; 39 — маточина синхронізатора I I I і IV передач; 40 — блокувальне кільце синхронізатора шестерні I I I передавання; 41 — шток увімкнення I I I і IV передач; 42 — шестерня
I I I передавання; 43 — стопорне кільце напівкілець; 44 — стопорна кулька; 45 — шестерня I I передавання; 46 — вилка перемикання I та I I передач; 47 — шток увімкнення I та I I передач; 48 — вилка перемикання V-передавання та передавання заднього ходу; 49 — шток увімкнення V передавання та передавання заднього ходу; 50 — кулька фіксатора; 51 — пружина фіксатора; 52 — болт; 53 — пластина фіксаторів; 54 — ручка; 55 — верхня частина важеля перемикання передач; 56 — упорний конус; 57 — верхня подушка важеля; 58 — розпірна втулка; 59 — нижня подушка важеля; 60 — запірна втулка; 61 — ущільнювач верхньої кришки; 62 — пружина важеля; 63 — штифт; 64 — нижня частина важеля перемикання передач; 65 — стопорний палець ш струмів; 66 — стопорний плунжер штоків; 67 — головка штока; 68 — болт; 69 — блокувальна втулка; 70 — пружина блокувального втулки; 71 — корпус важеля перемикання передач; 72 — наполегливе кільце; 73 — штифт; 74 — стопорне кільце; 75 ― задний подшипник вторичного вала; 76 — сталебаббітова втулка; 77 — сальники перебувають у постійному зачепленні з блоком 5 шестерень. Ці шестерні косозубі та обертаються на голчастих підшипниках 20 з пластмасовими сепараторами. Проміжна шестерня 14 заднього ходу обертається на насипних роликах діаметром 3 мм на осі 12, опори яких кріпляться в обох картрах болтами 11 і 16. Передачі переднього
4 5 I. Кульки заднього ходу забезпечені інерційними синхронізаторами, зубчасті вінці яких з'єднані із шестернями за допомогою дрібних шліц. Синхронізатори III, IV V передач і передавання заднього ходу мають зубчасті вінці, виготовлені за одне ціле з конусами. Необхідні для безударного перемикання передач урівнювання обертів ввімкненої шестерні
до обертів вторинного вала досягається за допомогою гальмівного моменту, що виникає завдяки силі тертя на зовнішній поверхні конуса зубчастого вінця шестерні та внутрішній конусній поверхні зовнішнього (блокувального) кільця 35 синхронізатора, з'єднаного через маточину 39 з вторинним валом 2. До 1 червня 2003 року синхронізатор і II передач мав аналогічну уніфіковану конструкцію. З цієї дати й зараз для підвищення чіткості увімкнення передач
встановлюють двоконусний синхронізатор подвійної дії. Двоконусний синхронізатор має збільшений гальмівний момент завдяки додатковій поверхні тертя, що утворюється зовнішньою конічною поверхнею, пов'язаного зі маточиною внутрішнього кільця 8 і внутрішньою конічною поверхнею на середньому кільці 9 синхронізатора, з'єднаного
трьома виступами (виступи входять до отвору на зубчастому вінці 10) з вмикною шестернею. Осьові переміщення деталей вторинного вала 2 (см. рис.6.7) обмежені стопорними кільцями 34 і 74, упорним кільцем 72, двома
упорними півкільцями 22, утримуваними стопорним кільцем 43, і буртиком вторинного вала. Кульковий підшипник первинного валу зафіксований стопорними кільцями 27 на валу та 26 в картері. Задній підшипник 75 вторинного вала також зафіксований стопорним кільцем. Блок 5 шестерень обертається на кулькових підшипниках 4, встановлених
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Тип запчастини | Оригінал |
Виробник | ГАЗ |
Основні атрибути | |
Тип | Ручний |
Привід | Задній привід |
Кількість ступенів кпп | 5 |