13 737 ₴
ЗНЯТТЯ, РЕМОНТ ТА УСТАНОВКА КОЛІНЧАСТОГО ВАЛА ДВИГУНІВ ЗМЗ-4061, ЗМЗ-4063, ЗМЗ-40522 і ЗМЗ-40524
Для визначення технічного стану і ремонту колінчастого вала зніміть двигун з автомобіля.
Вам будуть потрібні: ключ «на 10», голівки «на 15», «на 17» і 19».
Зніміть масляний картер і його прокладку
Зніміть масляний насос
Виверніть шість болтів кріплення маховика.
Для цього за допомогою викрутки утримуйте
маховик від провертання показаним
на фото способом.
Зніміть шайбу а потім маховик.
Виверніть шість болтів кріплення
... зніміть тримач заднього сальника колінчастого вала із запресованим у нього сальником колінчастого вала. Зніміть прокладку
держателя.
Якщо не потрібно виймати поршні з циліндрів, можна не знімати головку блоку, досить відвернути гайки шатунних болтів зняти кришки шатунів і обережно просунути поршні в циліндри
Виверніть десять болтів кріплення
....і зніміть кришки корінних підшипників.
Якщо кришки сидять щільно, збийте їх несильними ударами молотка.
Вийміть нижні півкільця упорного підшипника.
Вийміть колінчастий вал з шестірнею
і втулкою в зборі.
Огляд і дефектовка колінчастого вала.
Після зняття колінчастого вала промийте всі деталі бензином і просушіть їх.
Огляньте колінчастий вал. Якщо на ньому є тріщини, його необхідно замінити.
Виверніть пробки, промийте бензином і продуйте стисненим повітрям масляні канали колінчастого вала. Загорніть пробки і затягніть їх моментом 38-42 В м (3,8-4,2 кгс'м).
Якщо на корінних і шатунних шийках виявлені незначні задираки або овальність шийок більше 0,01 мм, їх слід прошліфувати під ремонтний розмір. Після шліфування відполіруйте шийки. Шліфувати шийки вала потрібно під один з ремонтних розмірів, вказаних в табл. 5.14. Гострі кромки фасок масляних каналів притупити з допомогою абразивного конуса. Після шліфування промийте колінчастий вал і продуйте стисненим повітрям масляні канали. Після шліфування шийок колінчастого
вала потрібно встановлювати вкладиші корінних і шатунних підшипників відповідного ремонтного розміру.
Огляньте вкладиші корінних підшипників. Якщо на них є задираки, відшарування та інші дефекти, замініть вкладиші.
Осмотрите передний и задний сальники коленчатого вала соответственно в крышке привода газораспределительного механизма
и в держателе сальника. На них не должно быть повреждений (надрывов, износа рабочей кромки и пр.). Поврежденные сальники
замените: выньте с помощью отвертки старый сальник и запрессуйте новый. При этом старый сальник можно использовать как оправку
ПОЛЕЗНЫЙ СОВЕТ
При большом пробеге автомобиля рекомендуется при разборке двигателя заменить оба сальника независимо от их состояния.
Виміряйте діаметри корінних і шатунних шийок колінчастого вала. Якщо діаметр шатунних шийок менше 55,92 мм, корінних -
менше 61,92 мм, потрібно прошліфувати шийки під ремонтний розмір.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Шліфувати потрібно всі корінні або шатунні шийки, навіть якщо тільки одна шийка менше зазначеного гранично допустимого
розміру.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Заволзький моторний завод |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |