Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1542 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (задній) (хвостовик подовжувач) (ГАЗ)

Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (задній) (хвостовик подовжувач) (ГАЗ)

  • В наявності
  • Код: 31029-1701010-01

2 350 ₴

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики

Виробництво ТОВ "Комерційні автомобілі - Група ГАЗ"

Деталь зроблена з високоякісного матеріалу за новою технологією отримання металевих виливків високої точності і складності - лиття по моделях з пінопласту, званої литвом по моделях, що газифікуються (ЛГМ), англомовне назва ЛГМ - Lost Foam Casting Process дослівно означає процес лиття при втраті піни, маючи на увазі використання пінопластової моделі. Між тим, за 50 років з часу свого виникнення річний обсяг виробництва виливків у світі цим способом сягнув 1,5 млн. тонн.

КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ

На автомобіль встановлюють п'ятиступінчасту коробку передач із трехвальной схемою. Картер коробки передач виготовлений з алюмінієвого сплаву і складається з двох частин - переднього 23 (рис. 6.7) і заднього 1 картерів Для забезпечення співвісності опор валів і отворів під штоки механізмів перемикання картери центруються установочними втулками,
запресованими в передній картер. Передній і задній картери з'єднані між собою десятьма болтами 6. Для забезпечення герметичності між картерами встановлена паронітові прокладки товщиною 10 0,33 мм. Шестерня первинного валу 30, а також шестерні I, II, III, V передач і передачі заднього хо-

Рис. 6 .7 . Коробка передач: 1 - задній картер коробки передач з подовжувачем; 2 - вторинний вал; 3 - привід спідометра; 4 - подш ипник блоку шестерень; 5 - блок шестерень;
6 - болт; 7 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні V передачі; 8 - синхронізатор V передачі і передачі заднього ходу; 9 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні
заднього ходу; 10 - прокладка; 11 - болт кріплення осі проміжної шестерні заднього ходу; 12 - вісь проміжної шестерні заднього ходу; 13 - голчастий подш ипник;
14 - проміжна шестерня заднього ходу; 15 - штифт; 16 - болт кріплення осі проміжної шестерні заднього ходу; 17 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні
I передачі; 18 - маточина синхронізатора I і I I передач; 19 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні I передачі; 20 - голчастий подш ипник; 21 - пробка маслоналивного
отвори; 22 - півкільце; 23 - передній картер коробки передач; 24 - регулювальне кільце; 25 - упорна шайба; 26, 27 - стопорні кільця; 28 - сальник;
29 - дахів ка подш ипника первинного валу з направляючою втулкою; 30 - первинний вал; 31 - вимикач світла заднього ходу; 32 - подш ипник первинного валу; 33 - передній
подш ипник вторинного валу; 34 - стопорне кільце; 35 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні IV передачі; 36 - сапун; 37 - вилка перемикання I I I і IV передач;
38 - болт; 39 - маточина синхронізатора I I I і IV передач; 40 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні I I I передачі; 41 - шток включення I I I і IV передач; 42 - шестерня
I I I передачі; 43 - стопорне кільце півкілець; 44 - стопорний ш арік; 45 - шестерня I передачі; 46 - вилка перемикання I і I I передач; 47 - шток включення I і I I передач;
48 - вилка перемикання V передачі і передачі заднього ходу; 49 - шток включення V передачі і передачі заднього ходу; 50 - ш арік ф иксатора; 51 - пружина фіксатора;
52 - болт; 53 - пластина ф иксаторов; 54 - рукоятка; 55 - верхня частина важеля перемикання передач; 56 - наполеглива конус; 57 - верхня подушка важеля; 58 - розпірна втулка;
59 - нижня подушка важеля; 60 - запірна втулка; 61 - ущільнювач верхній дахів ки; 62 - пружина важеля; 63 - штифт; 64 - нижня частина важеля перемикання передач;
65 - стопорний палець ш струмів; 66 - стопорний плунжер штоків; 67 - головка штока; 68 - болт; 69 - блокувальна втулка; 70 - пружина блокувальної втулки; 71 - корпус важеля
перемикання передач; 72 - упорне кільце; 73 - штифт; 74 - стопорне кільце; 75 - задній подш ипник вторинного валу; 76 - сталебаббитовая втулка; 77 - сальники

 
 
так знаходяться в постійному зачепленні з блоком шестерень 5. Ці косозубі шестерні і обертаються на голчастих підшипниках 20 з пластмасовими сепараторами. Проміжна шестерня 14 заднього ходу обертається на насипних роликах діаметром 3 мм на осі 12, опори яких кріпляться в обох картерах болтами 11 і 16. Передачі переднього
4 5 I . Ш ■ і заднього ходу забезпечені інерційними синхронізаторами, зубчасті вінці яких з'єднані з шестернями з допомогою дрібних шліців. Синхронізатори III, IV V передач і передачі заднього ходу мають зубчасті вінці виконані за одне ціле з конусами. Необхідне для безударного перемикання передач зрівняння обертів включається шестерні
до оборотов вторичного вала достигается с помощью тормозного момента, возникающего за счет сил трения на наружной поверхности конуса зубчатого венца шестерни и внутренней конусной поверхности наружного (блокирующего) кольца 35 синхронизатора, соединенного через ступицу 39 с вторичным валом 2. До 1 июня 2003 года синхронизатор и II передач имел аналогичную унифицированную конструкцию. С этой даты и по настоящее время для повышения четкости включения передач
устанавливают двухконусный синхронизатор двойного действия. Двухконусный синхронизатор имеет увеличенный тормозной момент за счет дополнительной поверхности трения, образуемой наружной конической поверхностью связанного со ступицей внутреннего кольца 8  и внутренней конической поверхностью на среднем кольце 9 синхронизатора, соединенного
тремя выступами (выступы входят в отверстия на зубчатом венце 10) с включаемой шестерней. Осевые перемещения деталей вторичного вала 2 (см. рис.6.7) ограничены стопорными кольцами 34 и 74, упорным кольцом 72, двумя
упорними півкільцями 22, утримуваними стопорним кільцем 43, і буртиком вторинного валу. Кульковий підшипник первинного валу зафіксований стопорними кільцями 27 на валу і 26 в картері. Задній підшипник 75 вторинного валу також зафіксовано стопорним кільцем. Блок шестерень 5 обертається на кулькових підшипниках 4, встановлених
Основні атрибути
ВиробникГАЗ
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
МаркаГАЗ
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
МодельГазель
СумісністьГАЗ Соболь 1998-
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлюГазель, Соболь
Інформація для замовлення
  • Ціна: 2 350 ₴
Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (задній) (хвостовик подовжувач) (ГАЗ)Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (задній) (хвостовик подовжувач) (ГАЗ)
В наявності
2 350 ₴
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner