Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1547 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (передній) (виробництво "ГАЗ")
влево
  • Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (передній) (виробництво "ГАЗ"), фото 2
  • Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (передній) (виробництво "ГАЗ"), фото 3
  • Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (передній) (виробництво "ГАЗ"), фото 4
  • Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (передній) (виробництво "ГАЗ"), фото 5
вправо

Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (передній) (виробництво "ГАЗ")

  • В наявності
  • Код: 31029-1701014-01

2 346 ₴

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики

Виробництво ТОВ "Комерційні автомобілі - Група ГАЗ", р. Нижній Новгород

Деталь зроблена з високоякісного матеріалу за новою технологією отримання металевих виливків високої точності і складності - лиття по моделях з пінопласту, званої литвом по моделях, що газифікуються (ЛГМ), англомовне назва ЛГМ - Lost Foam Casting Process дослівно означає процес лиття при втраті піни, маючи на увазі використання пінопластової моделі. Між тим, за 50 років з часу свого виникнення річний обсяг виробництва виливків у світі цим способом сягнув 1,5 млн. тонн.

КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ

На автомобіль встановлюють п'ятиступінчасту коробку передач із трехвальной схемою. Картер коробки передач виготовлений з алюмінієвого сплаву і складається з двох частин - переднього 23 (рис. 6.7) і заднього 1 картерів Для забезпечення співвісності опор валів і отворів під штоки механізмів перемикання картери центруються установочними втулками,
запресованими в передній картер. Передній і задній картери з'єднані між собою десятьма болтами 6. Для забезпечення герметичності між картерами встановлена паронітові прокладки товщиною 10 0,33 мм. Шестерня первинного валу 30, а також шестерні I, II, III, V передач і передачі заднього хо-

Рис. 6 .7 . Коробка передач: 1 - задній картер коробки передач з подовжувачем; 2 - вторинний вал; 3 - привід спідометра; 4 - подш ипник блоку шестерень; 5 - блок шестерень;
6 - болт; 7 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні V передачі; 8 - синхронізатор V передачі і передачі заднього ходу; 9 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні
заднього ходу; 10 - прокладка; 11 - болт кріплення осі проміжної шестерні заднього ходу; 12 - вісь проміжної шестерні заднього ходу; 13 - голчастий подш ипник;
14 - проміжна шестерня заднього ходу; 15 - штифт; 16 - болт кріплення осі проміжної шестерні заднього ходу; 17 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні
I передачі; 18 - маточина синхронізатора I і I I передач; 19 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні I передачі; 20 - голчастий подш ипник; 21 - пробка маслоналивного
отвори; 22 - півкільце; 23 - передній картер коробки передач; 24 - регулювальне кільце; 25 - упорна шайба; 26, 27 - стопорні кільця; 28 - сальник;
29 - дахів ка подш ипника первинного валу з направляючою втулкою; 30 - первинний вал; 31 - вимикач світла заднього ходу; 32 - подш ипник первинного валу; 33 - передній
подш ипник вторинного валу; 34 - стопорне кільце; 35 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні IV передачі; 36 - сапун; 37 - вилка перемикання I I I і IV передач;
38 - болт; 39 - маточина синхронізатора I I I і IV передач; 40 - блокирующ її кільце синхронізатора шестерні I I I передачі; 41 - шток включення I I I і IV передач; 42 - шестерня
I I I передачі; 43 - стопорне кільце півкілець; 44 - стопорний ш арік; 45 - шестерня I передачі; 46 - вилка перемикання I і I I передач; 47 - шток включення I і I I передач;
48 - вилка перемикання V передачі і передачі заднього ходу; 49 - шток включення V передачі і передачі заднього ходу; 50 - ш арік ф иксатора; 51 - пружина фіксатора;
52 - болт; 53 - пластина ф иксаторов; 54 - рукоятка; 55 - верхня частина важеля перемикання передач; 56 - наполеглива конус; 57 - верхня подушка важеля; 58 - розпірна втулка;
59 - нижня подушка важеля; 60 - запірна втулка; 61 - ущільнювач верхній дахів ки; 62 - пружина важеля; 63 - штифт; 64 - нижня частина важеля перемикання передач;
65 - стопорний палець ш струмів; 66 - стопорний плунжер штоків; 67 - головка штока; 68 - болт; 69 - блокувальна втулка; 70 - пружина блокувальної втулки; 71 - корпус важеля
перемикання передач; 72 - упорне кільце; 73 - штифт; 74 - стопорне кільце; 75 - задній подш ипник вторинного валу; 76 - сталебаббитовая втулка; 77 - сальники

 
 
так знаходяться в постійному зачепленні з блоком шестерень 5. Ці косозубі шестерні і обертаються на голчастих підшипниках 20 з пластмасовими сепараторами. Проміжна шестерня 14 заднього ходу обертається на насипних роликах діаметром 3 мм на осі 12, опори яких кріпляться в обох картерах болтами 11 і 16. Передачі переднього
4 5 I . Ш ■ і заднього ходу забезпечені інерційними синхронізаторами, зубчасті вінці яких з'єднані з шестернями з допомогою дрібних шліців. Синхронізатори III, IV V передач і передачі заднього ходу мають зубчасті вінці виконані за одне ціле з конусами. Необхідне для безударного перемикання передач зрівняння обертів включається шестерні
до оборотів вторинного валу досягається з допомогою гальмівного моменту, що виникає за рахунок сил тертя на зовнішній поверхні конуса зубчастого вінця шестерні і внутрішньої конусної поверхні зовнішнього (блокуючого) кільця 35 синхронізатора, з'єднаного через маточину 39 з вторинним валом 2. До 1 червня 2003 року синхронізатор і II передач мав аналогічну уніфіковану конструкцію. З цієї дати і по даний час для підвищення чіткості включення передач
встановлюють двоконусного синхронізатор подвійної дії. Двоконусного синхронізатор має збільшений гальмівний момент за рахунок додаткової поверхні тертя, утвореною зовнішньої конічною поверхнею пов'язаного з маточиною внутрішнього кільця 8 і внутрішньою конічною поверхнею на середньому кільці 9 синхронізатора, сполученого
трьома виступами (виступи входять у отвори на зубчастому вінці 10) з включається шестірнею. Осьові переміщення деталей вторинного валу 2 (див. рис.6.7) обмежені стопорними кільцями 34 74, затятим кільцем 72, двома
упорними півкільцями 22, утримуваними стопорним кільцем 43, і буртиком вторинного валу. Кульковий підшипник первинного валу зафіксований стопорними кільцями 27 на валу і 26 в картері. Задній підшипник 75 вторинного валу також зафіксовано стопорним кільцем. Блок шестерень 5 обертається на кулькових підшипниках 4, встановлених
Основні атрибути
МаркаГАЗ
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлюВолга, Газель
МодельГазель
Тип технікиВантажний автомобіль
Тип запчастиниОригінал
СтанНовий
ВиробникГорьковський автомобільний завод
Країна виробникУкраїна
ТипРучний
ПривідЗадній привід
Кількість ступенів кпп5
Інформація для замовлення
  • Ціна: 2 346 ₴
Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (передній) (виробництво "ГАЗ")Картер (КПП) коробки перемикання передач 5 ступенів Газель, Волга (передній) (виробництво "ГАЗ")
В наявності
2 346 ₴
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner